Senaste nytt

Kan fortfarande inte logga in på mitt SAS account

Jag har inte haft problem tidigare, men ikväll vill det sig inte, oavsett användarnmn+lösenord eller passkey.. tömt alla cacheade filer också. Det är ju inte utan att man blir lite orolig när man läst hur segdraget det varit för vissa...

Edit: Jag startade appen nu och möttes av nedanstående meddelande...

IMG_1467.jpeg

Jag har inte haft problem tidigare, men ikväll vill det sig inte, oavsett användarnmn+lösenord eller passkey.. tömt alla cacheade filer också. Det är ju inte utan att man blir lite orolig när man läst hur segdraget det varit för vissa...

Edit: Jag startade appen nu och möttes av nedanstående meddelande...

Visa bifogad bild 172409
Samma för mig igår. Skulle boka men inget fungerade. Samma idag på hemsidan, blir hela tiden kastad ut. Verkar vara ok i appen dock.

Funkar inte för mig heller sen några dagar tillbaka. Appen går bra men hemsidan går inte alls att logga in på trots att jag försökt på alla möjliga sätt. Chattade med SAS kundtjänst idag som sa att de inte kan göra något eftersom det är tekniska fel på hemsidan och att jag bara ska vänta...

Har haft problem med att logga in på hemsidan ett antal månader nu. Jag ringt till kundtjänst fem gånger som lovar att de skall skicka ärendet vidare till IT-avdelningen men inget händer. Helt otroligt att det kan fungera på så bedrövligt dåligt sätt. Felet verkar på något sätt ha att göra med att det finns flera mail adresser kopplat till mitt konto.

Har haft problem med att logga in på hemsidan ett antal månader nu. Jag ringt till kundtjänst fem gånger som lovar att de skall skicka ärendet vidare till IT-avdelningen men inget händer. Helt otroligt att det kan fungera på så bedrövligt dåligt sätt. Felet verkar på något sätt ha att göra med att det finns flera mail adresser kopplat till mitt konto.

Ja, och man någonsin har varit kopplad till en företagsprofil.

Jag kan inte logga in överallt, men på vissa sidor går det bra. Och mitt trick numer är att öppna en flik där jag loggar in mig, låter den vara öppen. Öppna en ny flik för att förrätta ärendet jag egentligen försökte göra, och då verkar det fungera. Men löjligt att man ska behöva hålla på så.

Jag kan fortfarande inte logga in, har varit i kontakt med support flera gånger, de har lovat återkoppling men inget händer, har inte kommit in på 5 månader.
Hörde något om att SAS har problem med vissa användares email adresser eller domäner. Det låter ju märkligt om det bara skulle sluta funka jag har haft samma adress mailadr i många år, skulle jag då bli utslängd och avstängd på grund av fel adr?

Toppen