Senaste nytt

Kan fortfarande inte logga in på mitt SAS account

Tag_H

Ny medlem
Blir snart tokig, har inte kunnat logga in på mitt SASkonto på flera månader.
Suttit timmar i telefonkö till SAS support vid tre tillfällen har de lovat att återkoppla. men får ingen återkoppling.

Kommer till inloggningssidan men får fel lösen. Har ändrat lösenordet fått bekräftelse på mail att det är utfört men kan inte logga in.
Har haft detta kontot sedan -99 har aldrig haft sådana här problem.
Har provat att logga in med medlems nr:,
har provat med min mail adr,
Har provat med mitt gamla användarnamn. (nick)

SAS appen funkar med boarding pass mm. men kan inte hantera flytta poäng mm

Har en kollega med exakt samma problem i veckan. Verkar som att appen funkar men inte hemsidan och försökt att återställa lösenord etc utan att det hjälper. Har du provat att logga in med EB nummer på hemsidan?

Har en kollega med exakt samma problem i veckan. Verkar som att appen funkar men inte hemsidan och försökt att återställa lösenord etc utan att det hjälper. Har du provat att logga in med EB nummer på hemsidan?
Ja, Det är helt omöjligt att komma in, har ganska mycket poäng som jag vill flytta till Scandic och ge min fru några hotellnätter.
Sjukt irriterande, har provat från mobilen, hemmadatorn, jobbdatorn, från olika nätverk, rensat cach mm. precis som om jag är helt utstängt, men går som sagt att byta password, får bekräftelse mail klickar på länken men kommer inte in. ser ut som om Både mail adr, eller EB nr är godkänt men kommer inte in.

Har du någon gång skapat en passkey?
Dina symptom låter precis som många hade det när SAS första version av passkeys slutade att fungera.

Ja, Det är helt omöjligt att komma in, har ganska mycket poäng som jag vill flytta till Scandic och ge min fru några hotellnätter.
Sjukt irriterande, har provat från mobilen, hemmadatorn, jobbdatorn, från olika nätverk, rensat cach mm. precis som om jag är helt utstängt, men går som sagt att byta password, får bekräftelse mail klickar på länken men kommer inte in. ser ut som om Både mail adr, eller EB nr är godkänt men kommer inte in.

Skriv till supporten för om flera hör av sig så kanske det löser sig, verkar som att de har problem i backend. SK-IT…

Samma problem här sedan flera månader också. När jag väl kommer in så strular sökningar, bonusresor och voucher försvinner om vartannat.

Inget bra svar. Men jag har pratat med supporten om typ samma problem vid flera tillfällen. De lägger ett ärende, sedan händer inget.

Jag kan logga in på appen, utan problem. Men på datorn är det helt omöjligt att komma in på vanliga SAS-sidan. Eurobonus går bra att komma in på via datorn.

Sas har en hel del problem med sin hemsida, även när det gäller att boka biljetter på poäng.

Tyvärr vanligt hos SAS att inloggning inte fungerar, när man är inloggad fungerar inte alla funktioner och en support som inte bryr sig och inte förstår.

Ett tips är att rensa all cash på din browser, fungerar kanske inte ändå men en bra början. Problemet är att man aldrig kan kontakta deras IT support. Det suger verkligen. Nu har det fungerar ganska pra för mig ett tag, men sen slutar det bara ibland. Riktigt frustrerande.

Ja, det är verkligen under all kritik.
Har samma problem och har varit i kontakt med kundtjänst och hon skulle skicka ärendet vidare men inget hände. Ringde en gång till och fick tala med nån på engelska som inte kunde se att det fanns nåt ärende men skulle lägga upp nåt nu. 2 veckor sedan och inga nyheter. Appen fungerar ju som för andra men jag kan ju inte söka bonusresor med Sky Team partners.
Fick också höra att de har problem med hemsidan men kom igen….. Det här är 2026. Borde kunna gå att lösa…. om man tycker att det är viktigt, men det kanske är där som skon klämmer.

Toppen