Tyckte syftet med forumet är att ta del av varandras erfarenhet, framförallt när det tycks variera i utfall för vissa av oss.You win some, you lose some. Enligt reglerna har Amex rätt.
Last edited:
Tyckte syftet med forumet är att ta del av varandras erfarenhet, framförallt när det tycks variera i utfall för vissa av oss.You win some, you lose some. Enligt reglerna har Amex rätt.
Sitter i exakt samma sits. Fått spendbonusen men väntar på 12. De undersöker saken och ska återkomma.
Har du haft något annat kort innan detta classic? (samtdigt)Nu verkar de åtminstone ha gjort något och inte bara bett mig vänta en vecka till.
Ger det nog 1-2 veckor till sen ger jag upp det utan poängen, om de inte kommit!
Har ett Platinum bara. Var något år sedan jag hade ett SAS Amex.Har du haft något annat kort innan detta classic? (samtdigt)
Kom in även för migIdag kom de saknade 12k poängen in! Synd att det dröjde - men skönt att det löst sig
De har lagt in en request åt mig också, men inte fått något ännu, får hoppas på samma svar inom ett dygn i alla fall så man kan lägga detta bakom sig och gå vidare.Idag kom de saknade 12k poängen in! Synd att det dröjde - men skönt att det löst sig
Samma för mig. Nu ligger de i listan för överföring.De har lagt in en request åt mig också, men inte fått något ännu, får hoppas på samma svar inom ett dygn i alla fall så man kan lägga detta bakom sig och gå vidare.