Senaste nytt

Köper flygbiljetter med argentinsk peso, var?

Tamas

Medlem
Lyckades nån använda Lunar? Försöker boka på SuperTravel men nekas kortet hela tiden.
Det var jag som var fel i detta. Lunar funkade utmärkt, drygt 45000 ARS för 1427 SEK, 1 natt på Moxy Hotell Vienna Airport.

Finns det nån risk att vouchern inte kommer beviljas?
 

mylabel

Medlem
Det var jag som var fel i detta. Lunar funkade utmärkt, drygt 45000 ARS för 1427 SEK, 1 natt på Moxy Hotell Vienna Airport.

Finns det nån risk att vouchern inte kommer beviljas?

Har du fått vouchern så ska det inte vara något problem tror jag. Du kan också ringa hotell och fråga om de har fått in din bokning.
 
Det var jag som var fel i detta. Lunar funkade utmärkt, drygt 45000 ARS för 1427 SEK, 1 natt på Moxy Hotell Vienna Airport.
Men är inte Lunar ett debitkort och därför omfattas ej av konsumentkreditlagen? Jag ser alltid till att använda kreditkort när det finns en relativt hög risk att det kan uppkomma en tvist.
 

TP12

Medlem
Men är inte Lunar ett debitkort och därför omfattas ej av konsumentkreditlagen? Jag ser alltid till att använda kreditkort när det finns en relativt hög risk att det kan uppkomma en tvist.
Därav att jag inte vill använda mitt visakort (debit bankkort) men då det blev så pass mkt billigare så tänker jag att det är värt risken, valde dock att boka fullt avbokningsbart.
 
Toppen