Senaste nytt

Köper flygbiljetter med argentinsk peso, var?

Så du fick inte summan reserverad på kontot heller för den delen?
Nej, ens ingen reservation på kontot. På Super stod det att bokningen var icke-återbetalningsbar (vilket jag trodde betydde att de skulle dra pengarna direkt) och sedan i det finstilta hos Booking.com stod det att den skulle betalas vid bokningstillfället, men såhär 24 timmar efter att jag bokade finns inga spår alls av bokningen på mitt kreditkortskonto.
 

Tamas

Medlem
Så du fick inte summan reserverad på kontot heller för den delen?

Sedan tror ni att min bokning är osäkert, betalades med lunar kortet (debit) 2nätter waldorf astoria för 2500kr. Med tanke på att kreditkort ska användas men hade tyvärr inget visa kreditkort
Själva betalningen är inte säkrare med kreditkort, det är i fall något strular, obeviljades voucher t.ex., kreditkortet kan vara till hjälp.
Men så länge du har vouchern är det lugnt. Tips från några inlägg tidigare att kolla med hotellet direkt att de har din bokning.
 

Flyer722

Medlem
Undrar nu bara hur ni andra gjort, har idagsläget två nätter bokade på waldorf amsterdam. Vågar man boka resterande resor med sidan? Hur har ni gjort valde ni att boka fullt ut?
 

TP12

Medlem
Undrar nu bara hur ni andra gjort, har idagsläget två nätter bokade på waldorf amsterdam. Vågar man boka resterande resor med sidan? Hur har ni gjort valde ni att boka fullt ut?
De bokningar jag hade sedan tidigare är fullt avbokningsbara och jag valde att köpa till samma helt avbokningsbara nu. Blir det något strul så har jag då kvar den ursprungliga bokningen.
 
Toppen