Senaste nytt

Jumbooze goes to Asia

Royal Laurel / Business Eva Air har dedikerad checkin med bagagehjälpare

ImageUploadedByTapatalk1448865060.155681.jpg

Så nu får jag maximal upplevelse, väntar på ett försenat flyg från Beijing till Xian skulle ha lyft 07:50. Klockan är snart 10:40...

Ber om ursäkt för dåligt med uppdateringar har haft problem uppkopplingen

• Gilla
Reactions: doc
Har nu ankommit XIY och efter många om och men så blev vi så försenade från Peking att det inte blir något besök på Terracotta armen för min del, får "njuta" av loungen här i XIY istället...

När det inte går som det var tänkt så går det verkligen fel.
Morgonens flyg var PEK-XIY i Ekonomi med Air China, det började med att boarding var 10 min framflyttad, nåja det kan ju leva med, sen när alla väl var ombord och dörren var stängd så sitter vi vid gate i ca 10min tills de meddelar att alla ska av planet då XIY är stängd för landande plan och det var bara att invänta nyheter...
Det slutade med att vi väntade i flera timmar och med att vi även efter reboarding inväntade de-icing så var det en maximal upplevelse av china domestic som gör att man får blodad tand, som salt i såret ledde förseningen till att planen att besöka Terracotta armen gick om intet och jag nu sitter i Shenzhen Firstclass lounge och inväntar planet mot hangzhou.
ImageUploadedByTapatalk1448958527.551966.jpg

ImageUploadedByTapatalk1448958561.270419.jpg

ImageUploadedByTapatalk1448958579.723476.jpg

Vi lyfte till slut, nu sitter jag på bussen på väg till stan, jag märkte att de uppmärksammade en kund i first och tackade för hans business... Annars så var det business as usual ett glas läsk och en låda med fläsk eller nötkött plus ris och en brödbulle... Men leende crew och kuddar som delades ut. Inte var dag man ser det. Mycket turbulens.

Toppen