jumbooze
Medlem
Inrikesflyg i mittens rike utlovasSådär, då har man uppmärksammat och läst ikapp i tråden.Trevlig fortsatt resa! Ser fram emot ytterligare inlägg!
Inrikesflyg i mittens rike utlovasSådär, då har man uppmärksammat och läst ikapp i tråden.Trevlig fortsatt resa! Ser fram emot ytterligare inlägg!
Oooh! Kina inrikes - grundstenarna i min flyglogg...Inrikesflyg i mittens rike utlovas![]()
Snackade inte vi om den senast?Mikkeller alternativ 2, burken blir svår att få i och med att den är i en stor glasflaska
Hur smakade denna RAS 2 från Mikkeller, inte hört något utlåtande från någon om den ännu.
Brukar ju vara intressant! Speciellt vad gäller alla förseningar...Inrikesflyg i mittens rike utlovas![]()
Om vi gjorde det så kommer jag inte ihågSnackade inte vi om den senast?
Mycket smak, kaffe, nästan lite åt det brända hållet. Inte riktigt min kopp te men i lagom mängd och till ost tror jag den funkar bra.
Ja, jag kör med wifi/app och laddar upp direkt från mobilen inne i appen. Och då jag kör med Ifåne och inte @flum s super utrustning så sänker jag ribban direkt genom att ladda upp små mobilbilderBlir ju sugen på att se ANA:s F-lounge, fast den ju inte är den finaste in sin klass.
@jumbooze Du fotar med mobilen och laddar upp med Wi-Fi direkt till BC som forumbilaga?