jumbooze
Medlem
HND-BKK,
Summering:
Trevlig flygning som var lite för kort för den tog ca 50 min mindre än planerad flygtid, skulle gärna ha sovit lite mer.
Gick ombord som pax #1, blir välkommnad av två leende wai:ande cc. Man hänger upp rocken i den lilla privata garderoben.
Tar genast upp beställning på skumpa. Dompa 2004. Gillar den skarpt.
Rad 1, satt själv på rad 2, det vara bara 2 pax i first så jag hade en som passade upp hela tiden
Nedkyllt glas.
Liten toalett men fräsch
Nötter och skumpa, fick flera påfyllningar av båda.
Gillar den nya pyjamasen, färgerna är bättre än det lila monstret och kommer nu med tygpåse som är lite snyggare än den lilla skopåseliknande påsen
Förrätten var inget jag går igång på men det finns folk som gillar detta.
Ett tips är att som jag beställa specialmat för annars serveras bara soppa före läggdax.
Soppan var god, pumpkin.
Lite blandad crew, så det var lite roligt.
Trevliga men en var lite udda, hon hälsade och frågade hur jag mådde. Jag svarade bra tack och hur mår du.
Hon svarade, ohhh I'm tired it soo late.
Skön attityd eller hur, mai penraj...
Mer i nästa inlägg då det är max 10 bilder i appen
Summering:
Trevlig flygning som var lite för kort för den tog ca 50 min mindre än planerad flygtid, skulle gärna ha sovit lite mer.
Gick ombord som pax #1, blir välkommnad av två leende wai:ande cc. Man hänger upp rocken i den lilla privata garderoben.
Tar genast upp beställning på skumpa. Dompa 2004. Gillar den skarpt.
Rad 1, satt själv på rad 2, det vara bara 2 pax i first så jag hade en som passade upp hela tiden
Nedkyllt glas.
Liten toalett men fräsch
Nötter och skumpa, fick flera påfyllningar av båda.
Gillar den nya pyjamasen, färgerna är bättre än det lila monstret och kommer nu med tygpåse som är lite snyggare än den lilla skopåseliknande påsen
Förrätten var inget jag går igång på men det finns folk som gillar detta.
Ett tips är att som jag beställa specialmat för annars serveras bara soppa före läggdax.
Soppan var god, pumpkin.
Lite blandad crew, så det var lite roligt.
Trevliga men en var lite udda, hon hälsade och frågade hur jag mådde. Jag svarade bra tack och hur mår du.
Hon svarade, ohhh I'm tired it soo late.
Skön attityd eller hur, mai penraj...
Mer i nästa inlägg då det är max 10 bilder i appen