Senaste nytt

Julbonus 6000 extrapoäng Amex Elite

Att kollegan inte har fått Cooppoäng för Cooppresentkortet på 100kr som han köpte förra året har ingen som helst bäring på vad Amex ser som giltiga köp... Sådant ska man inte lyssna på!

Att den lokala matvarubutiken undantar presentkort och förmedlade tjänster i största allmänhet från poängintjäning är något helt annat.

Hur är det med återbetalningar (för t ex avbokade flygbiljetter) som kommer in under perioden, kommer de att räknas av från de 10000?
Om jag t ex får tillbaka 7000, behöver jag då spendera 17000 för att komma upp i 10000 nettospend?

Japp, fått mina också, lite överraskande då de större betalningar jag gjort fortfarande står som reserverade. Men så kanske det alltid är, att reserverade belopp räknas.

Tack till Amex hur som helst! (Inte för att man har så mycket att göra med poängen just nu, men kanske någon gång i framtiden...)

Hur är det med återbetalningar (för t ex avbokade flygbiljetter) som kommer in under perioden, kommer de att räknas av från de 10000?
Om jag t ex får tillbaka 7000, behöver jag då spendera 17000 för att komma upp i 10000 nettospend?
Det har inte behövts tidigare. Men i somras tex så fick man vänta tills kampanjen var slut om men hamnade i den situationen, means övriga fick poängen direkt man gick över gränsen. Detta eftersom någon manuell justering behövdes.

Därmed inte sagt att det fungerar likadant den här gången. Men det finns ju en chans :)

Toppen