Varför menar du att det inte skulle vara godkänd spend? Vad är det som gör att du blir tveksam?Möjligtvis en dum fråga, men jag kör ändå: visst bör inköp av presentkort hos hotellkedja klassas som godkänd spend?
Varför menar du att det inte skulle vara godkänd spend? Vad är det som gör att du blir tveksam?Möjligtvis en dum fråga, men jag kör ändå: visst bör inköp av presentkort hos hotellkedja klassas som godkänd spend?
Varför menar du att det inte skulle vara godkänd spend? Vad är det som gör att du blir tveksam?
Det var en kollega som planterade denna osäkerhet när jag presenterade mina planer. Följdaktligen vände jag mig till människor som har koll på läget!
Sånt är alltid surt... Själv brukar jag alltid lyckas bjuda in någon/några till Amex sådär ett par dagar innan kampanj om typ 25% extra kommer...Hade rätt stor utgift dagen innan kampanjen startade och frågade Amex om det kunde räknas in. Fick nej, vilket ju är helt fair.
Det har inte behövts tidigare. Men i somras tex så fick man vänta tills kampanjen var slut om men hamnade i den situationen, means övriga fick poängen direkt man gick över gränsen. Detta eftersom någon manuell justering behövdes.Hur är det med återbetalningar (för t ex avbokade flygbiljetter) som kommer in under perioden, kommer de att räknas av från de 10000?
Om jag t ex får tillbaka 7000, behöver jag då spendera 17000 för att komma upp i 10000 nettospend?