TasselT
Medlem
Ingen polarrulle alls på planetHoppas den finns på min flight GOT-UME i kväll.
De senaste varianterna har knappt varit ätbara...
/ TT
Hur många tusen poäng kan man kräva i kompensation för detta ??
/ TT
Ingen polarrulle alls på planetHoppas den finns på min flight GOT-UME i kväll.
De senaste varianterna har knappt varit ätbara...
/ TT
Varför tog det stopp? Var den frusen?Åkte också CPH-ARN i torsdags kväll och fick välja mellan ost och lax rulle. Tog ost eftersom jag tagit laxen på nerresan. Efter tre tuggor tog det stopp fast jag försökte få ner den med hjälp av en IPA.
Varför tog det stopp? Var den frusen?
SAS har ju fått för dig att det är polarrullen som kunden mest av allt vill ha, då den till och med får en egen, tre år gammal och extremt lång tråd på businessclass.se, där man ifrågasätter de gånger den inte serveras.För att uttrycka sej milt, konsistensen och smaken var inte något som passade mej. Jag är så himla trött på denna rulle så det skulle vara trevligt att se något annat.
Rör inte min rulleSAS har ju fått för dig att det är polarrullen som kunden mest av allt vill ha, då den till och med får en egen, tre år gammal och extremt lång tråd på businessclass.se, där man ifrågasätter de gånger den inte serveras.
Tycker för övrigt att äppelringi inte smakar riktigt som förr. Tidigare hade den en frisk äppelmustsmak. Numera smakar den mest sött och dåligt utblandad äppeljuice från koncentrat.Rör inte min rulleRulle med Ringi får dom naturligtvis inte röra, då "rasar" vi...
Den varierar med vilken sort den är pressad av, håller med om att alla inte är lika friska och goda.Tycker för övrigt att äppelringi inte smakar riktigt som förr. Tidigare hade den en frisk äppelmustsmak. Numera smakar den mest sött och dåligt utblandad äppeljuice från koncentrat.