Ny variant? Smakade ganska ok, hade dock inte gissat på bacon i blindtest
Homer Medlem 23 Maj 2019 #531 Ny variant? Smakade ganska ok, hade dock inte gissat på bacon i blindtest
D Daniel Larsson Medlem 23 Maj 2019 #532 M.K skrev: Äntligen min favoritrulle igen på dagens första flight! Visa bifogad bild 90742 Klicka för att utvidga... Läster snorfisk ;P
M.K skrev: Äntligen min favoritrulle igen på dagens första flight! Visa bifogad bild 90742 Klicka för att utvidga... Läster snorfisk ;P
Doctor-X Medlem 25 Maj 2019 #533 Fick kyckling- och baconrullen i onsdag x2 - tycker den var bra. Rostbiff och remouladsås igår - helt klart ett nerköp.
Fick kyckling- och baconrullen i onsdag x2 - tycker den var bra. Rostbiff och remouladsås igår - helt klart ett nerköp.
Byfånen Medlem 25 Maj 2019 #534 Ostrullen måste man ha kaffe till för att kunna äta, torr så in i bomben är den.
011430121 Medlem 25 Maj 2019 #535 Byfånen skrev: Ostrullen måste man ha kaffe till för att kunna äta, torr så in i bomben är den. Klicka för att utvidga... Åt den igår på SK 899, perfekt delikatess med Cola Zero!
Byfånen skrev: Ostrullen måste man ha kaffe till för att kunna äta, torr så in i bomben är den. Klicka för att utvidga... Åt den igår på SK 899, perfekt delikatess med Cola Zero!
U uprof Medlem 25 Maj 2019 #536 M.K skrev: Äntligen min favoritrulle igen på dagens första flight! Visa bifogad bild 90742 Klicka för att utvidga... Smaken är verkligen som baken. Den där tackar jag alltid nej till. Får kväljningar bara jag tänker på den.
M.K skrev: Äntligen min favoritrulle igen på dagens första flight! Visa bifogad bild 90742 Klicka för att utvidga... Smaken är verkligen som baken. Den där tackar jag alltid nej till. Får kväljningar bara jag tänker på den.
L lucasd Medlem 27 Maj 2019 #538 Kollade snabbt på innehållet idag. Verkar bara vara 1% bacon? Kan ju vara därför man inte fick någon egentlig smak av bacon.. Dock god och förhållandevis matig! Gillar.
Kollade snabbt på innehållet idag. Verkar bara vara 1% bacon? Kan ju vara därför man inte fick någon egentlig smak av bacon.. Dock god och förhållandevis matig! Gillar.
Fredde_G Medlem 28 Maj 2019 #539 SK407 levererade just en delikat ostrulle, bonus med helt ok wi-fi också
H Hubert Medlem 30 Maj 2019 #540 Fick kyckling och bacon både idag och i förrgår. Seglade upp som ny favorit för mig