Det räcker säkert med att se på konsumtionen..Hej på er! Måste få fråga - är det många härifrån som hör av sig till bolaget med åsikter om FB? De är enligt ansvariga SUPERPOPULÄRA(!!!!)![]()
CPH-SFO, Business, polarrullar i "snack-galley".
Aaa, vad smart, det ska jag göra på hemvägen från SFO!Ett "pro tip" när man flyger nattflygning longhaul i Business är att plocka på sig en klämma/rulle tidigare under flygningen och förvara den vid sin stol för att äta till frukost. Då kan man sova lite längre och bara be om en kopp te/kaffe till sin klämma när man vakna, och dessutom godare än vanliga frukosten.
Har med glädje och i viss mån förvåning följt den här diskussionen om polarrullen, och när jag nu senast flög till och från Köpenhamn, så tänkte jag prova vad det är alla går i gång på...
Och... gäsp... vad var det där? Ett torrt, smaklöst stycke tunnbröd med en lika tråkig och smaklös ostskiva i den ena, och nån slags "knotig" skinka/karré i den andra.
Hur kan en så tråkig smörgås föranleda en så lång tråd på BC?
Visst, den går att äta - men det gör faktiskt allt annat också på menyn. Och en FB kan/kunde i alla fall överraska med att presentera smaker som inte var helt förutsägbara.