Då har jag fått svar på mitt klagomål från den senaste polarrulleincidenten. Det som är bra är att det är väldigt tydligt, mindre bra är att uppläxning av EBD från kabinpersonalen inte är en grund för kompensation.
Baserat på svaret kan vi alltså konstatera
- Plus får inte välja vad dom vill från vagnen
- Rulle ingår endast i Plus mellan 09.00 - 16.00
Kul att det är dialogmöte i Göteborg nästa fredag
8<------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Layzedad,
Tack för ditt mail.
Vi har inte möjlighet att möta ditt krav om kompensation. Du har i slutändan fått en polarrulle trots att dessa är avsedda för SAS GO. Nedan finner du serveringstiderna för respektive produkt i SAS Plus.
Fram till 9.00 serveras frukost
Från 9 – 16 serveras polarrulle
Från 16 -> serveras freshbite
Jag har som jag tidigare skrev, framfört din synpunkt till den grupp som planerar utbudet ombord och vem vet, kanske kommer rullarna erbjudas under hela dagen i SAS Plus.
Vi förstår om du är besviken men vi hoppas att vi får möjligheten att återigen välkomna dig ombord på en SAS-flygning. Tack för ditt tålamod och din förståelse.
Med vänliga hälsningar,
XYZ
Travel Consultant, Customer Care
SAS Sales and Service