Och var ska man då få plats med Mikkeller?Det borde ju egentligen vara så enkelt. Man fyller hela ena sidan av vagnen med polarrullar. Sen fyller man andra sidan med chokladmuffins. Done, inget mer att fundera på.
Och var ska man då få plats med Mikkeller?![]()
Aha, och kanske lite vatten. Fast nu börjar vi bli totalt orealistiska!I den andra vagnen, tillsammans med smoothies.
Vatten är väll bara en Dimond förmånAha, och kanske lite vatten. Fast nu börjar vi bli totalt orealistiska!
Samma på kvällens SK1410. Fresh Bites ställdes på mitt bord (utan fråga), jag bad om polarrulle som stod prydligt uppradade på vagnen. Bra!På SK1020 erbjöds fresh bites men man fick polarrulle om man bad om det
Jag gjorde som du föreslog och skrev.
I ett första mejl beklagade de sig över det inträffade och skulle skicka det vidare till "berörd avdelning". De hänvisade också till Facebook och att jag där kunde framföra mina synpunkter. Efter ett andra mejl gav de mig 3000 poäng. Känslan var att de inte tog det på allvar. Tveksam om de förbättrar informationen till crew. Nästa gång betalar jag för mina rullar så kanske de inser det absurda.