Senaste nytt

Jakten på polarrullen

Jag har fått argumentet när jag frågat efter (hör och häpna) två rulllar att jag får en och om det finns kvar senare en rulle till (det blev två...) satt då i Plus

Flög just hem till Luleå.
Bit-lådan såg inte god ut, så jag bad om en rulle, fick en efter viss tvekan...
stolsgrannen ville också ha en och en låda. Han fick ett tvekade svar och nått om att de nog var nästan slut... men så fick han plötsligt en rulle.

Flög just hem till Luleå.
Bit-lådan såg inte god ut, så jag bad om en rulle, fick en efter viss tvekan...
stolsgrannen ville också ha en och en låda. Han fick ett tvekade svar och nått om att de nog var nästan slut... men så fick han plötsligt en rulle.

Och de som SAS behöver lära sig om de vill att jag ska betala extra för en resa i plus är att de antingen är slut, eller ska gå till passageraren i plus. Sedan säljer de vad de har kvar.

SAS har redan sålt dem i biljettpriset till Plus, och det vore hedersamt om de insåg detta själva efter att de lovat gång på gång att det självklart ingår.

Skriv och kräv 5000 poäng.

Jag gjorde som du föreslog och skrev.

I ett första mejl beklagade de sig över det inträffade och skulle skicka det vidare till "berörd avdelning". De hänvisade också till Facebook och att jag där kunde framföra mina synpunkter. Efter ett andra mejl gav de mig 3000 poäng. Känslan var att de inte tog det på allvar. Tveksam om de förbättrar informationen till crew. Nästa gång betalar jag för mina rullar så kanske de inser det absurda.

Jag gjorde som du föreslog och skrev.

I ett första mejl beklagade de sig över det inträffade och skulle skicka det vidare till "berörd avdelning". De hänvisade också till Facebook och att jag där kunde framföra mina synpunkter. Efter ett andra mejl gav de mig 3000 poäng. Känslan var att de inte tog det på allvar. Tveksam om de förbättrar informationen till crew. Nästa gång betalar jag för mina rullar så kanske de inser det absurda.
Finns fall där du inte får köpa rulle i plus för att dom är till försäljning i go.

Då kanske det är dags att gå från Plus till Go och be någon att köpa en polarrulle, för att markera. Jag hade planerar detta förra resan och var riktigt laddad, men då fungerade allt perfekt och alla i Plus fick det de önskade.

Toppen