Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Visserligen ingen flight, men en kändis på tåg.

Just nu tåg 525 mot Köpenhamn - Jonas Sjöstedt, vänsterpartiets partiledare som är på väg mot partidagar i Malmö. Entouraget åker i 2 klass, medan Jonas själv sitter i 1 klass. Själv åker jag till slutstationen Köpenhamn.

Visserligen ingen flight, men en kändis på tåg.

Just nu tåg 525 mot Köpenhamn - Jonas Sjöstedt, vänsterpartiets partiledare som är på väg mot partidagar i Malmö. Entouraget åker i 2 klass, medan Jonas själv sitter i 1 klass. Själv åker jag till slutstationen Köpenhamn.

Tryggt att höra att de gamla idealen från svunna tider lever kvar ;)

Flög ARN-ORD för ett par år sedan, dom enda passagerarna i C klass var mig själv + Nicklas Lidström. väldigt trevlig och sympatisk person för övrigt. Kändes som någon som är "Down To Earth"

Brian May (Queen) på BA 116 JFK - LHR i tisdags kväll. Sätet snett bakom undertecknad. I F givetvis... :cool:

Tack för allt ni lärt/lär mig om medvetet resande här på bc.se...

Jobbade FRA-IAD igår och tog mig en lite bensträckar genomkabinen och såg Titti Shultz och Roger Nordin.
Brukar inte reflektera så mycket på några kändisar men det roliga i detta är att jag har "mött" Titti flera gånger tidigare. En gång när jag jobbade för KLM mellan ARN-AMS (10år sedan). och en annan gång i Freetown när jag satt på trappan till vårtplan och solade så kom hon gåendes från ett Astraeus flyg...

Världen är liten ibland.

Sas vd:n Rickard Gustafson sitter i Sas loungen på ARN T5. Visar på bra omdöme tycker jag, han tar ej platsen av de "viktiga" SAS kunderna som vill använda SAS GL.

Toppen