Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Mötte Ingvar Kamprad (eller dubbelgångaren) i trappan till Scandinavian Lounge på CPH. Jag förmodar att han åker SAS Go men har gnetat ihop ett Pandion...

Ljungberg flög Club Europe från Göteborg till London i fredags. Också där framme satt, en kanske i vida världen något mindre känd profil, MarcusC. Själv satt jag där bak... :-(

Inte helt säkert är han EBP så kanske han åkte helt annat bolag typ Eazy eller Norwegian

Sprang på personen i fråga i en annan guldlounge för ett tag sedan, så nog kommer han in där. Synd att jag inte hade bandspelaren med mig, valfri kvällstidning hade betalat bra :)

Satt bredvid Annie Lööf för ett tag sedan. När hon satte sig ner hälsade jag på henne som om vi kände varandra. Hon hälsade tillbaka, och jag kände mig ganska dum...

Tror bestämt jag såg den kända BusinessClass.se-profilen Traveller på morgonflyget ARN-LHR i morse, väldans långt fram i planet.

Om min herre syftar på 1C den dagen så kan jag bara bekräfta.. För ovanlighetens skull var det dessutom en BA kärra där jag var på väg mot först Seoul och sedan Shanghai. Först vart det dock ett besök i Concorde room.

Ljungberg flög Club Europe från Göteborg till London i fredags. Också där framme satt, en kanske i vida världen något mindre känd profil, MarcusC. Själv satt jag där bak... :-(

Där ser man. Du var ju den enda kändisen jag kände igen när jag stod och hängde i "arrival" i väntan på familjen på LHR:D Men dom andra kändisarna kanske hade en transfer. Tydligen hade immigration varit lite kinkiga för att frun har Italiensk pass med sitt italienska efternamn, medan barnen har heter "l" i efternamn.

Toppen