jag och min sambo ser ofta kändisar på plan och diskuterade det här häromdagen. Eftersom jag är väldigt kändiskåt vill jag såklar ta bild med dem. Säg att man sitter i business class på en långdistanslinje och får se en kändis, vågar man gå upp och fråga om man får ta en bild med dem?
Jag skulle nog bli rätt sur om folk kom fram till mig och störde mig när jag sitter på ett plan i största allmänhet. Sitter jag i business så är det ännu mer så. Jag reser personligen i business för att kunna styra mer över min tid och vara i form när jag kommer fram. Det innebär att jag inte vill ha några störmoment alls när jag är ombord.
Samtidigt är ju en bild väldigt lätt att ställa upp på jmf med om man säger nej och det blir dålig stämning i hela Business class kabinen liksom.
jag och min sambo ser ofta kändisar på plan och diskuterade det här häromdagen. Eftersom jag är väldigt kändiskåt vill jag såklar ta bild med dem. Säg att man sitter i business class på en långdistanslinje och får se en kändis, vågar man gå upp och fråga om man får ta en bild med dem?