Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

jag och min sambo ser ofta kändisar på plan och diskuterade det här häromdagen. Eftersom jag är väldigt kändiskåt vill jag såklar ta bild med dem. Säg att man sitter i business class på en långdistanslinje och får se en kändis, vågar man gå upp och fråga om man får ta en bild med dem?

jag och min sambo ser ofta kändisar på plan och diskuterade det här häromdagen. Eftersom jag är väldigt kändiskåt vill jag såklar ta bild med dem. Säg att man sitter i business class på en långdistanslinje och får se en kändis, vågar man gå upp och fråga om man får ta en bild med dem?

Man kan alltid fråga, man kan inte få mer än ett nej. Dock måste man respektera folks integritet och göra det "snyggt" i min mening, ser de väldigt upptagna ut med något, stör inte. Troligtvis kommer han/hon att resa på sig förr eller senare under flygningen och då kan du kanske ställa frågan i alla fall men respektera ett nej.

Jag skulle nog bli rätt sur om folk kom fram till mig och störde mig när jag sitter på ett plan i största allmänhet. Sitter jag i business så är det ännu mer så. Jag reser personligen i business för att kunna styra mer över min tid och vara i form när jag kommer fram. Det innebär att jag inte vill ha några störmoment alls när jag är ombord.

Jag skulle nog bli rätt sur om folk kom fram till mig och störde mig när jag sitter på ett plan i största allmänhet. Sitter jag i business så är det ännu mer så. Jag reser personligen i business för att kunna styra mer över min tid och vara i form när jag kommer fram. Det innebär att jag inte vill ha några störmoment alls när jag är ombord.

Jag hade Hulk Hogan i raden framför mig på en flight mellan New York och Miami. När det var dags att lämna flygplanet var det ogenerade amerikaner som kom fram och klämde på hans biceps. Hulk bara skrattade. Det där är inget som jag ens skulle drömma om att göra!

Kan vi inte fråga någon gång nästa gång bara för att se deras reaktion.
Samtidigt är ju en bild väldigt lätt att ställa upp på jmf med om man säger nej och det blir dålig stämning i hela Business class kabinen liksom.

Samtidigt är ju en bild väldigt lätt att ställa upp på jmf med om man säger nej och det blir dålig stämning i hela Business class kabinen liksom.

Öh va?

Om du springer fram till en kändis och vill fota denne och personen säger nej, så skulle jag nog säga att den ende som upplever dålig stämning är du som är missnöjd för att du inte fick som du ville.

Ronaldo på Arlanda T5 i taxfree, kände inte igenom honom först. Men sedan kom hela pressligan och då tipsade jag honom så han smet åt andra hållet.

Toppen