AABack2ARN
Medlem
Tidtabellen till Kiruna är uppenbarligen mer för att Kirunaborna skall kunna åka över dagen till Stockholm än tvärtom
Det känns som det gäller för de flesta inrikesdestinationer efter pandemin.Tidtabellen till Kiruna är uppenbarligen mer för att Kirunaborna skall kunna åka över dagen till Stockholm än tvärtom
Apropå leksand satt Per-Erik Eklund på samma restaurang som mig nyss på Arlanda.Nej nej inga fler Leksingar på BC![]()
Han måste väl ändå räknas som hockeylegend?Apropå leksand satt Per-Erik Eklund på samma restaurang som mig nyss på Arlanda.
Hockeykändis för oss nördar men säkert rätt anonym för resten.
Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
Åt dom fryst pirog?Idag hade vi både Richard G och Anko vdW på sk166 från Landvetter till Arlanda. Jag och Anko gick seatblock, men inte Richard...
Anko tog emot en men det såg inte ut som han åt den. Men som den erfarne sas resenär han är så lade han beslag på en ringi!Åt dom fryst pirog?![]()
Anko hade i alla fall varit på launch party för nya linjen till USA från Göteborg, som hölls på Jacy'z.Idag hade vi både Richard G och Anko vdW på sk166 från Landvetter till Arlanda. Jag och Anko gick seatblock, men inte Richard...