Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Davvelavve

Medlem
Haha ja det va faktiskt riktigt kul sen rättfärdigar det nog ändå inte en plats i den här tråden:rolleyes::):p
Jag vet dock att vi har en medlem på det här forumet som är en riktig hockeykändis då han spelat flertalet säsonger i SHL, AHL bland annat. Vem det är låter jag vara osagt men han är en riktig flygnörd som oss andra och satt nyligen på en Thai F till BKK, för poäng :cool:
Med över 80 000 views på Elite prospects + wikipedia hade Aftonbladet använt känd hockeyspelare i sina rubriker. :)
 

Erik M

Medlem
Jag gick bakom Leif GW Persson i security på BMA.
När han plockade på sig sina pinaler var något borta och han var mkt upprörd.
"Den kostar 130 tusen så ja, jag vill ha tillbaka den"
"Vi ska hitta den åt dig. Vad heter du?"
"Jag heter Leif GW Persson!"



Detta var ett gäng år sedan, så om nån inblandad helst vill glömma något som gjordes eller sades så kan den låtsas att den gjort det.

Den borttappade saken vet jag inte helt säkert vad det var, men en Rolex Datejust är min gissning helt klart.
 

Fredde_G

Medlem
Haha ja det va faktiskt riktigt kul sen rättfärdigar det nog ändå inte en plats i den här tråden:rolleyes::):p
Jag vet dock att vi har en medlem på det här forumet som är en riktig hockeykändis då han spelat flertalet säsonger i SHL, AHL bland annat. Vem det är låter jag vara osagt men han är en riktig flygnörd som oss andra och satt nyligen på en Thai F till BKK, för poäng :cool:
Jag har värvat Mikael Karlberg, Leksands legend, till Amex Elit. Får försöka få hit honom till BC också;)
 

SK989

Medlem
Niklas Ekstedt i Guldloungen på Arlanda ikväll. På väg till Kiruna enligt Instagram
Och jag mötte Niklas Ekstedt på hans hemresa med SK1041 från Kiruna till Stockholm idag :)

Jag blir för övrigt inte klok på SAS tidtabell från Kiruna. Tre avgångar dagligen på vardagar och den sista avgången är kl. 13:50. Hade ett möte som slutade kl. 14 igår och var därmed tvungen att stanna en extra natt. Fakiren kl. 06.00 från Kiruna vägrade jag blankt (orka gå upp typ 04.30 och dessutom bli blåst på hotellfrukosten) så det blev först efter lunch dagen efter mötet som jag är tillbaks på kontoret...
 
Toppen