Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

NyfikenGrau

Medlem
Aldrig hört talas om människan, t.o.m värre än när det börjades nämna tyska obskyra programledare ingen någonsin hört talas om.

Oops, det skulle faktiskt intressera mig som bor söder om Östersjön haha
Såg Christian Rach, känd TV-kock i Tyskland för ett antal år sen i en LH Senator-lounge i München, var svårt att hålla sig för skratt när han studerade loungematen minst lika kritiskt och med samma uppsyn som i sina TV-sändningar. Han ställde tillbaka sin tomma tallrik och nöjde sig med en öl :)
 

filip23

Medlem
Man kunde tycka det, i detta fallet verkade det räcka om personen fanns på linkedin in när man googlar.
Aldrig hört talas om människan, t.o.m värre än när det börjades nämna tyska obskyra programledare ingen någonsin hört talas om.
Jag finns på Wikipedia men klassas inte i närheten som kändis så får nog bestrida det :p:D
 

filip23

Medlem
Som vi avklarat tidigare - Jag har ju sett dig spela på plats i Alba några gånger! Så lite av en kändis är du allt ;)
Haha ja det va faktiskt riktigt kul sen rättfärdigar det nog ändå inte en plats i den här tråden:rolleyes::):p
Jag vet dock att vi har en medlem på det här forumet som är en riktig hockeykändis då han spelat flertalet säsonger i SHL, AHL bland annat. Vem det är låter jag vara osagt men han är en riktig flygnörd som oss andra och satt nyligen på en Thai F till BKK, för poäng :cool:
 
Toppen