Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Big Birger

Medlem
Fick skjuts från Lufthansa First Class Terminal till planet med Richard Dean Anderson i slutet av maj. Vi flög från Frankfurt till Los Angeles i Lufthansa First.

Vem är han? Skådespelaren som spelade MacGyver och var med i Stargate!

Fantastisk trevlig och ödmjuk person. Han insisterade på att vi skulle ta en selfie i kabinen, innan han bytte om till pyjamas och somnade som en sten. Både jag och frun var startstruck. :)
 

chazzie

Medlem
et med Richard Dean Anderson i slutet av maj. Vi flö
Fick skjuts från Lufthansa First Class Terminal till planet med Richard Dean Anderson i slutet av maj. Vi flög från Frankfurt till Los Angeles i Lufthansa First.

Vem är han? Skådespelaren som spelade MacGyver och var med i Stargate!

Fantastisk trevlig och ödmjuk person. Han insisterade på att vi skulle ta en selfie i kabinen, innan han bytte om till pyjamas och somnade som en sten. Både jag och frun var startstruck. :)

Då har du vunnit denna tråd, så nu kan vi stänga den :D
 

micke

Medlem
Fick skjuts från Lufthansa First Class Terminal till planet med Richard Dean Anderson i slutet av maj. Vi flög från Frankfurt till Los Angeles i Lufthansa First.

Vem är han? Skådespelaren som spelade MacGyver och var med i Stargate!

Fantastisk trevlig och ödmjuk person. Han insisterade på att vi skulle ta en selfie i kabinen, innan han bytte om till pyjamas och somnade som en sten. Både jag och frun var startstruck. :)
Måste ha känts tryggt att ha honom med på planet om nåt skulle hända
 

FilipJ

Medlem
Oscar Dronjak och Fredrik Larsson, gitarrist och basist i HammerFall i business på LH816 idag. Självklart har man hört HammerFall, men det var min kompis som lyckades identifiera dem.

Dock var det någon som ankom med Porsche till planet, någon här som åkt F, månne? Det var jag mer intresserad av. ;)
 
Toppen