Resa för över 84 000 till Tonga den 7 februari. Vad gör hon i Tonga ens?
Öppnar ett hen-dagis.Resa för över 84 000 till Tonga den 7 februari. Vad gör hon i Tonga ens?
Fanns en liten trip till Mauretanien för nästan 46000 också, kanske åkte dit och pratade om heteronormer.Öppnar ett hen-dagis.
Det har du förstås helt rätt i och det lyckades jag nog aldrig komma upp i mellan Köpenhamn och Stockholm!Rimligt eller inte vet jag inte, men det blir väl i alla fall cirka 32.000:- per månad?
Sedan kan man så klart ha invändningar kring partiet och hur de vill att vi andra ska resa om sköta våra transporter. Men det är en annan femma.
Absolut. Men nu är skillnaden att jag KRÄVER att rikets representanter ska flyga på ett sådant sätt att det inte äventyrar rikets säkerhet. Vad de gör utanför ämbetet struntar jag i. Då får de allt leva som de lär.Det är ju exakt vad det handlar om. Ingen haft lyft ett ögonbryn om någon i en borglig regering hade gjort på detta sätt, men att en miljöpartist gör det är dubbelmoral. Led som du lär (eller Lev som du lär) har alltid varit ett utmärkt ledarfilosofi som jag själv lever efter. Klarar man inte av det, så leder/lär man fel och bör således ändra hur man leder/lär...