Det blir tyvärr så när man bryter ut inlägg från en annan tråd. Även om jag startar en ny tråd och skriver i den så kommer de flyttade inläggen att vara äldre och hamna före.Intressant att mitt inlägg bröts ut och blev det första i en helt ny tråd om teknikunderstöd. Min kommentar hade egentligen inget med teknik som sådant att göra, utan det var mer själva välkomnandet som personalen genomförde -med hjälp av plattan som var intressant.
Nej, och utgår ifrån att detta endast är relevant i Go.Reste (PLUS) på SK 126 MMX-ARN idag. Då serveringen i PLUS var klar hämtade kabinpersonalen en till synes fabriksny iPad Mini och placerade den lättillgänglig på cafévagnen. Därefter fortsatte serveringen i Go.
Antar att detta betyder ökad recognition framgent, åtminstone om man som Diamond eller Gold reser i Go. Spännande!
Någon annan som noterat denna nymodighet ännu?
Det kan man ju tycka är lite synd. Vore ju fint att få även i plus kan jag tycka som hellre tar en fin hälsning.Nej, och utgår ifrån att detta endast är relevant i Go.
Ett EBG/EBD kan ju vem som helst köpa också...Det kan man ju tycka är lite synd. Vore ju fint att få även i plus kan jag tycka som hellre tar en fin hälsning.
EBG/EBD kräver ju ändå lite ansträngning kontra en plus-biljett kan ju vem som köpa.
Börjar mitt rännande nu från nästa vecka igen så får vi se vad som dyker upp.
Sant men det vet nog inte gemene man var min tanke.Ett EBG/EBD kan ju vem som helst köpa också...![]()