palmen
Moderator
Perfekt, om det då förekommer någon crew som inte har koll på vilka förmåner man har som diamond så är det riktigt illa när de har informationen framför sig i sin ipad. Får hoppas att detta faller väl ut.
Perfekt, om det då förekommer någon crew som inte har koll på vilka förmåner man har som diamond så är det riktigt illa när de har informationen framför sig i sin ipad. Får hoppas att detta faller väl ut.
Det finns tyvärr rätt många i SAS Cabin Crew som inte borde ha det som jobb, men det är en helt annan diskussion. Låt oss hoppas på att det blir lite bättre ombord med ipadsOm de da ikke evner å hverken huske eller prestere, skjønner jeg ikke hvorfor de egentlig er cabin crew. Således håper jeg de lukes ut på et vis, men noen ganger virker jo enkelte grodd fast.
Fantastiskt! Continental! Det förklarar en hel del...Jag tror mest på det förstnämnda, på min senaste flight till hong kong så hade en i crew ingen aning om vad Diamond var för något och hon gillade att åka med Continental på sina resor till USA...
Bra att du är aktiv och kontinuerligt skapar struktur! Uppskattas!Skapar en ny tråd för diskussionen om ipad för SAS cabin crew
//Moderator
Du hade fått en 5a i betyg med plus i kanten om du anmält ett inlägg i tråden som det bröts ut ifrån istället för att skriva en kommentar om att det borde vara en egen trådBra att du är aktiv och kontinuerligt skapar struktur! Uppskattas!
Min EBD recognition blir bättre och bättre känns det som, senaste flighten till HKG var pursern ute och pratade lite extra med mig på hemresan, det skedde dock inte på utresan där det var samma crew (åkte go ut och plus hem). Senast i november fick jag upplysa en i crew om att som diamond har man rätt till obegränsad dryck när man reser i go för sig själv och sitt sällskap. Jag fick stå på mig 3-4 ggr och säga att jag hade det på papper innan hon gick och fråga purser och då fick reda på att det var gratis för diamond. Jag fick då kommentaren "det är synd att denna information inte når fram till oss som jobbar i kabinen".
Om jag inte minns fel var det först i våras CC fick IT-stödet att se oss EBD i pax-listan (Cari) och i somras som det gick ut i servicedelen att försöka uppmärksamma oss.Aldrig fått recognition som EBD. Dock endast flugit 10-12 flighter senaste året. Därmed inte sagt att det vart dålig service eller så.
Aldrig fått recognition som EBD. Dock endast flugit 10-12 flighter senaste året. Därmed inte sagt att det vart dålig service eller så.