palmen
Moderator
Nej, man pratade bara västerut snarare än österut.Några konkreta städer som nämndes? Förstår att de inte presenterade nya destinationer, men tog de exempel?
Nej, man pratade bara västerut snarare än österut.Några konkreta städer som nämndes? Förstår att de inte presenterade nya destinationer, men tog de exempel?
Hm Lanarca, Chania? Det som nämndes var några sommardestinationer vid medelhavetNågra konkreta städer som nämndes? Förstår att de inte presenterade nya destinationer, men tog de exempel?
Hm Lanarca, Chania? Det som nämndes var några sommardestinationer vid medelhavet
Whenever we do changes we update the news and updates, affecting 5000 members?Jag håller med. Det handlar ju inte om att de måste skicka ut informationen till alla (eller de 5000 som bokar) utan om att man gärna har lite förvarning kring dessa förändringar.
Både poäng och segment. Dock bara statuspoäng, inte baspoäng.Jag lämnar den frågan till någon som lyssnade bättre, Jag hörde bara 12 flighter för EBG och 23 flighter för EBD. Kan mycket möjligt ha varit så att det även gäller för poängen (som då kommer som statuspoäng)
Jag tycker mest det var ”fina” ord angående Eurobonus... man har ”verkligen försökt att höja värdet på Eurobonus”. Men verkligheten eller upplevda känslan är väl att man sänkt värdet.
Jag misstänker att differentieringen mellan diamond och guld kommer ske genom försämring av guld.
Lifetime Diamond var ju tokdissat om man läste lite mellan raderna, kommer inte ske inom en överskådlig framtid.
Att inget ändrats vad gäller awardbokningar är ju inte direkt det som upplevts, han nämnde att det måste vara en resonabel rutt. Men inget om bokning av ”leg per leg”.
Trevligt med 4x status under april, maj och juni men frågan är ju hur mycket man kan resa under denna period.
Jag lämnar den frågan till någon som lyssnade bättre, Jag hörde bara 12 flighter för EBG och 23 flighter för EBD. Kan mycket möjligt ha varit så att det även gäller för poängen (som då kommer som statuspoäng)