igelkotten
Medlem
Är det i kombination med 75% lägre krav på antal segment? Det låter ju för bra för att vara sant, och jag har med största sannolikhet fått det om bakfoten!
Whenever we do changes we update the news and updates, affecting 5000 members?
Förvarning kanske kunde vara en tanke men hur ska man tolka bara 5000 påverkade?
statuspoäng och inte baspoäng ska det väl vara?
Är det i kombination med 75% lägre krav på antal segment? Det låter ju för bra för att vara sant, och jag har med största sannolikhet fått det om bakfoten!
Jo, men hittills är ju differentieringen att guld fick sämre platsval vilket indirekt gjort det lite bättre för oss som är diamonds. De sa ju även att man har varit tvungna att göra ”cost cuts” överallt, även i Eurobonus så jag väntar mig tyvärr inga underverk.Man sa explicit "I think that when we look at our value proposition we need some kind of new benefit for the Diamond level to increase the difference a little bit between gold and diamond. Everything has taken a bit more time than usually due to this pandemic but this is something we are actively working on."
Nej, du får 4x så mycket för en flight, dvs en flight räknas som 4.Är det i kombination med 75% lägre krav på antal segment? Det låter ju för bra för att vara sant, och jag har med största sannolikhet fått det om bakfoten!