Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Kollar läget imorgon och återkommer ! Har en resa i österled den veckan men hinner man hem
till fredag kväll så kan man haka på invigningsturen. Vore ju trist att missa en event som denna !

Förstår jag det rätt att triangel-resan ARN-OSL-CPH-ARN med EB-poäng inte går att boka online (jag lyckas inte...) utan kräver att man ringer SAS? Som icke EBG brukar jag försöka undvika det.

Jag har fått följande svar från SAS Gruppförsäljning.

SAS skrev:
Vi tackar för er förfrågan och är glada att kunna erbjuda följande

Kundnamn: Dr. Miles
Grupp: Business Class SE

Bokningsreferens:
Antal personer bokade: 15

SK 487 19JAN Arlanda Oslo 1030 1125
SK1469 19JAN Oslo Köpenhamn 1345 1455
SK1426 19JAN Köpenhamn Arlanda 1810 1920​

Pris per person*:
Netto SEK1550 + skatter SEK417 + servicearvode SEK 100
Totalt: SEK 2067/person
(med reservation för ändringar av tidtabell och flygplatsavgifter)

Vi ber er återbekräfta er reservation med kreditkort senast 21 dec 2012 för att garantera platserna senast:

Avbokning av hela gruppen eller minskning av antalet flygstolar kan göras kostnadsfritt fram till 21 dec 2012.
Efter det kan gruppen minskas kostnadsfritt med ytterligare upp till 10% av totala antalet platser fram till
biljettens utskrift. Kostnad för reducering av platser som överstiger 10% av antalet i gruppen kommer att
belastas ert kreditkort eller faktureras.
Gruppen måste fortsatt bestå av minimum 10 personer som reser tillsammans på ut och hemresa.

Ändringar av resdatum är möjligt med +/- 7 dagar från offererat ursprungsdatum.
Efter den kostnadsfria perioden kommer varje ändring av datum eller flygtid medföra en ändringskostnad på
SEK 300 per person.
Vi vill göra er uppmärksam på att de nya avgångstiderna kan medföra ett högre nettopris.
Ändring av destination är inte möjlig.

Namnlista ska vara SAS tillhanda senast den 21 dec 2012
Vänligen kontrollera att varje namn stämmer överens med den resandes pass, notera också om det finns barn
i gruppen.. Reser ni till USA skriv också personnummer år/mån/dag på de resande.

Vi sänder elektroniska biljetter(E–tickets) till den e-postadress du angivit vid bekräftelse av offert, det sker
ca 21 dagar före avresa.

Vid kreditkortsbetalning belastas kortet vid biljettutskrift.

Efter biljettens utskrift och fram till 24 timmar innan avresa är namnändring möjlig mot en kostnad av SEK 500
per person. Vi behöver ett kreditkort för debitering av detta.
Ändringar av resrutt, datum eller tid är dock inte möjlig efter att biljetterna är utskrivna.
Om en eller flera av resenärerna avbokar efter att biljetten är utskriven, så återbetalas enbart flygplatsskatterna.
Bränsletillägget som specificeras som YQ skatt är inte återbetalningsbart.

Vi tackar för att SAS Scandinavian Airlines blev tillfrågad, och ser fram emot ert svar gällande vår offert.

Toppen