kan vi inte skapa en doodle som listar vilka som flyger rundan, och var man utgår ifrån?
Tror nog att jag oftast menat EBB när jag skrivit EBB och inte Eurobonus Basic. Men jag är ju lite speciel på flera sätt...
Jag har fixat ett anmälningsformulär för middagen nu. Businessclass.se middag i CPH
Det verkar för övrigt vara ett riktigt smidigt system för att fixa event-inbjudningar, så det kanske är något som vi ska titta på till andra träffar också.
Jag tycker inte det blev tillräckligt tydligt - skapa en separat tråd för BusinessClass middag i CPH med datum & tid. Det kan ju tänkas att fler vill delta utan att faktiskt flyga hela varvet.
Jag tycker inte det blev tillräckligt tydligt - skapa en separat tråd för BusinessClass middag i CPH med datum & tid. Det kan ju tänkas att fler vill delta utan att faktiskt flyga hela varvet.
Ja. Jag har skrivit flight detaljerna i Bryants första inlägget i den här trådenNu är jag hemma efter en trevlig London-vistelse, många sidor att läsa igenom.... Jag är också på, ska försöka boka denna med pengar i morgon. är det SK487-SK1469-SK1426 som gäller nu?