Senaste nytt

Intjäning till Eurobonus med Sky Team partners

Nu är intjäningen till Delta korrigerad. W och S märkta som "ekonomi" när de är en separat premium ekonomi kabin (fast det gör väl inte så mycket).

1727503448112.png

Reste DPS-SIN i september med KLM i C. På flygplatsen kunde KLM inte lägga in mitt EB-nummer då de var struligt med att hantera EB i deras system (sa de) så de bad mig kontakta SAS efter resan för att registrera poäng/resa.

När jag går in på SAS hemsida för att efterregistrera poängen får jag direkt upp en röd banner längst upp som säger att det är något fel så när jag fyllt i och har klickat på skicka in så händer inget. Testat både med FireFox och Edge.

Någon som har samma problem eller en lösning (ringa in?)?

Reste DPS-SIN i september med KLM i C. På flygplatsen kunde KLM inte lägga in mitt EB-nummer då de var struligt med att hantera EB i deras system (sa de) så de bad mig kontakta SAS efter resan för att registrera poäng/resa.

När jag går in på SAS hemsida för att efterregistrera poängen får jag direkt upp en röd banner längst upp som säger att det är något fel så när jag fyllt i och har klickat på skicka in så händer inget. Testat både med FireFox och Edge.

ebretro@sas.se

Bifoga boardingkort och utrusta dig med tålamod :)
Ingen idé att ringa enligt min erfarenhet

Är det någon som har provat intjäning på Skyteam-kodade flyg som utförs av icke-Skyteam än?

Till exempel AF som utförs av AY eller KL som utförs av BT.

SAS-sidan verkar säga att man kan tjäna oavsett vem som utför flyget:

1731079827267.png

Är det någon som har provat intjäning på Skyteam-kodade flyg som utförs av icke-Skyteam än?

Till exempel AF som utförs av AY eller KL som utförs av BT.

SAS-sidan verkar säga att man kan tjäna oavsett vem som utför flyget:

Visa bifogad bild 158896

I teorin ska ju Skyteam ge poäng för den bokningsklass du bokat i så länge det är codeshare med Af, KL etc.

SAS verkar ju dock hitta på egna regler kring detta så vi får väl se.

Toppen