Senaste nytt

InterContinental Dubai Festival City, vad kan jag förvänta mig?

Rctapper

Medlem
Bodde i Club suite med familjen i November och det var kanon! Fint pool område och en del bra shopping bredvid.
Loungen var bra och dom tog bra hand om barnen förutom på kvällen då dom inte var välkomna. Det finns Champagne någon timme eller två på kvällen som dom frågar efter men räkna med max ett glas eller två. Maten i loungen var bra. Vi åt även avsmakningsmiddag på Reflets par Pierre Gagnaire och tog barnvakt till barnen (2.5 år samt 6år) via hotellet!
 

Kris

Medlem
Lånar tråden. Bokade precis en stay på IC Dubai Festival city med, för ovanlighetens skull, pre-paid rate (via IHGs app). Fick en dag senare ett mail från någon sales agent på hotellet där jag ombads klicka på en länk på betalning. Skumt... De gånger jag använt pre-paid rates innan har betalningsupplysningar via ihg varit fullgott. Känns lite oseriöst att skicka ett mail och be om stålar. Inte så svårt att fejka tänker jag. Argumentet var dessutom att jag skulle betala via länken av säkerhetsorsak.

Någon annan som upplevt detta på samma eller annat hotell?
 

Kris

Medlem
Lånar tråden. Bokade precis en stay på IC Dubai Festival city med, för ovanlighetens skull, pre-paid rate (via IHGs app). Fick en dag senare ett mail från någon sales agent på hotellet där jag ombads klicka på en länk på betalning. Skumt... De gånger jag använt pre-paid rates innan har betalningsupplysningar via ihg varit fullgott. Känns lite oseriöst att skicka ett mail och be om stålar. Inte så svårt att fejka tänker jag. Argumentet var dessutom att jag skulle betala via länken av säkerhetsorsak.

Någon annan som upplevt detta på samma eller annat hotell?
Svarar mig själv om någon annan springer på samma fråga. Jag ignorerade de första raden av påminnelser via email om att betala min advance pay rate. När det började närma sig tog jag mig dock samman och klickade på den flotta länken i mailet och betalade. Funkade fint till sist.

För övrigt trevlig klubbsalong på detta hotell. Om dock lite slö service.
 
Toppen