Det kan ju för all del vara substituerat av tårta osv, men firas gör det. Om någon lyckas fälla någon som det brukar heta.
Då missade jag de tillställningarna under mina sex år som kvällstidningsreporter, där en och annan blev ”fälld”...
Det kan ju för all del vara substituerat av tårta osv, men firas gör det. Om någon lyckas fälla någon som det brukar heta.
Ja, om jag hade varit elak hade jag sagt att det varit naivt av mig att ha höga förväntningar av sommarjournalister på en svensk tidningDet där känns som en ganska naiv inställning till journalistik...
Sedärja, beklagarDå missade jag de tillställningarna under mina sex år som kvällstidningsreporter, där en och annan blev ”fälld”...
Men nu är vi en smula off topic, ska vi bara enas om att vi inte är ense i frågan?
Precis, som jag förstått det. Hoppas SAS vänder på detta med inställda flyg.Bara en liten not. Det är i regel inte författande journalist som sätter rubriken. Det tör rubriksättarna.
Reggar man ett flygplan med beteckningen "SIC" så är det ju som att ropa på problem (sorry kunde inte låta bli)
Det var den jag åkte med till London i somras och den var mycket riktigt lite sjuk och sen så det blev 261/2004 ersättning.Reggar man ett flygplan med beteckningen "SIC" så är det ju som att ropa på problem (sorry kunde inte låta bli)
/ TT
Säker på att det inte är buss? Kärran verkar ha landat från Paris på T5.Finn ett fel....