MangeEricson
Medlem
Nu har de bogserat hit kärran så ingen buss
Tur du inte använde initiala källan för att beskriva händelsenSom jag precis tog upp i ett annat forum:
SK1852 (DBV-ARN), har blivit inställd eftersom att flygplanet (SE-ROA - A320neo) har blivit påkörd på plattan när passagerarna redan var ombord.
Visa bifogad bild 79006
källa till bilden: SZ on Twitter: "@SAS our flight from Dubrovnik to Stockholm then Paris has been cancelled due to technical incident (a car crashed into the reactor). And now we are stuck in a bus for about 25 minutes. Coule you please find us (2 people) a direct flight to Paris ? Thanks in advance.… https://t.co/aWXfbixvBb"
Är det bara jag som finner det närmast befängt att någon tweetar till SAS för att få hjälp med "a direct flight to Paris"? Entitlement, and then some.
Vilket - för mig - är fel sätt att prioritera kunder och rent ögontjäneri (skriker högst får mest hjälp). Jag uppskattar att SAS svar är ett kort: gå till kundtjänst. Eftersom amerikanska bolag är livrädda för (negativ) uppmärksamhet på twitter, så är väl dina resultat inte så förvånande...Jag har löst serviceärenden via Twitter med:
Uber
Air Canada
United
Nästan alltid snabbaste kanal.
Jag har fått hjälp ett flertal gånger på twitter från icke amerikanska bolag.Vilket - för mig - är en helt felaktig kundbehandling och ögontjäneri (skriker högst får mest hjälp). Jag uppskattar att SAS svar är ett kort: gå till kundtjänst. Eftersom amerikanska bolag är livrädda för (negativ) uppmärksamhet på twitter, så är väl dina resultat inte så förvånande...
För att långtifrån alla har twitter.Varför så negativ till Twitter?
För att långtifrån alla har twitter.
Att enda sättet att få hjälp är genom att behöva sitta i en telefonkö