Onelifetolive
Medlem
SK125 mot MMX har fått framflyttad tid från 21:05 till:
21:55
22:15
22:40
Känns som att det också blir inställt.
Kanske inte ändå. Planet kommer från GOT och landar nu. Nu håller vi tummarna...
SK125 mot MMX har fått framflyttad tid från 21:05 till:
21:55
22:15
22:40
Känns som att det också blir inställt.
Jag tror att SAS har fått problem med försenade leveranser av nya NEO till SAS Ireland. De sex maskiner som hittills har levererats går nu huvudsakligen på Malaga-linjerna, vilket innebär att Londontrafiken måste skötas med huvudbolagets maskiner. Och dessa har nog i ganska stor utsträckning bokats upp för en hel del charterflygningar. Vad jag minns, så skulle väl ytterligare tre 320NEO ha kommit i trafik för Irland till den här sommaren?Känns som om några maskiner är ur spel just nu. Eller är det något annat som spökar för SAS?
Från Malaga eller från Köpenhamn? Är det Köpenhamn ska de självklart ha access till lounge för familjen.Mina föräldrar och plastsyskon fick flyget från Malaga inställt idag från CPH. 12 timmars försening och ankomst mitt i natten istället.
Som lök på laxen påstår SAS att min styvfar som guldkortsinnehavare inte får ta med familj in i loungen. Bra service där.
Man väntar på crew som skulle komma med SK532, det är ju en 737 så crew som skulle vara från Irland måste ju ha deadheadat hit eller så blir det en nordisk besättning. Avgång om 20 minuter och crew verkar inte ha kommit, nu är det bara hoppas på 261/2004 ersättning. En del lite upprörda "viktiga" människor här som är rätt dryga mot gate personalen.Först var det tanken att EI-SIA skulle flugit SK533 men den maskinen åkte tillbaka till Malaga och är nu på väg till Göteborg. EI-SIC verkar ha drabbats av någon åkomma. Förhoppningsvis har den piggnat på sig och kommer iväg till London. Det är väl den maskinen som vänder i London och flyger hem till Stockholm som SK534? Jobbigt om den blir mycket försenat - det är ju redan träligt att landa 00:30...