palmen
Moderator
Var är du för oss som inte känner igen flygplats och flightnummer?Skulle ha lämnat för 5 minuter sedan men enligt sas är vi still on time och gate personalen säger inget, tur att man har 45 minuter i cph att spela på![]()
Var är du för oss som inte känner igen flygplats och flightnummer?Skulle ha lämnat för 5 minuter sedan men enligt sas är vi still on time och gate personalen säger inget, tur att man har 45 minuter i cph att spela på![]()
Birmingham bhxVar är du för oss som inte känner igen flygplats och flightnummer?
Aldrig varit därBirmingham bhx
precis. Han slipper detta...Väntar fortfarande, trots att det pep boarding för 5 min sen. Flyger minus dagen till ära, seated på rad 21... Länge sen man satt så långt bak i bussen. Nåja, har en egen rad och grattis ramlösa så vad att klaga på...@flum , du hade tur!
Nu kom besked avg 20.00 vilket ger mig goda 10 minuter i cphAldrig varit där
Hoppas det löser sig med tanke på kaoset som uppstod i London efter gårdagen
Måste kolla det kan vara samma kärra o då är saken biffNu kom besked avg 20.00 vilket ger mig goda 10 minuter i cph
Ska du till GOT så har du "tur", försenad till 00:30 enligt FR24...Måste kolla det kan vara samma kärra o då är saken biff
Tur o tur, tar med mig crew från mitt flyg så att got flyget kan gåSka du till GOT så har du "tur", försenad till 00:30 enligt FR24...