AABack2ARN
Medlem
Problemen verkar kvarstå. Idag, 18JUL, ställdes SK909/SK910 in på grund av unforseen maintenance. :-(
Wet lease operation SK925 and SK926 20JUL12 – 22JUL12Due to unforeseen maintenance one of our long-haul aircraft has been temporary taken out of service. Due to unforeseen maintenance one of our long-haul aircraft has been temporary taken out of service.
In order to avoid a cancellation and as the rebooking possibilities are very limited, SAS have leased an aircraft from euroAtlantic airways.
If passengers have any questions or comments, they may contact SAS via www.flysas.com/feedback
Idag ställs Shanghai-kärran in (dvs SK997/SK998) och i 3 dagar ersätts IAD med wetlease från euro atlantic.
Känns ju proaktivt av SAS att hänvisa eventuella kommentarer omgående till deras site. Att (i synnerhet business)passagerare riskerar att ha kommentarer om det bytet är nog ställt utom allt tvivel då kärrorna som euro atlantic har är ganska välfyllda
B763 med plats för 250 passagarere C16Y234 eller 300 pax (Y300). De har även en B772 för 323 pax (C30Y293)
Erbjuds man kompensation för downgrade? Eller bokar om man betalande C till andra bolag och sätter EcoExtra i C-delen?