OY-KBC landade en timme före OY-KBI, så vill man komma så nära tidtabell som möjligt bör ju KBC ta Peking-turen. Normalt sett är det ju inkommande 996 som tar Peking-avgången, men när den är så mycket senare än inkommande 998 bör man ju kunna skifta? Om det inte finns service-skäl att göra annat.SK995 blir lite mer än en timme sen ikväll. Ska flygas av OY-KBC men det blir troligtvis byte till OY-KBI då det står att man ska in i hangar när man landat.
Du har helt rätt, jag bara läste infon på datorn...OY-KBC landade en timme före OY-KBI, så vill man komma så nära tidtabell som möjligt bör ju KBC ta Peking-turen. Normalt sett är det ju inkommande 996 som tar Peking-avgången, men när den är så mycket senare än inkommande 998 bör man ju kunna skifta? Om det inte finns service-skäl att göra annat.
Jag skulle ha accepterat om argumentet var "Russian pilot, good pilot". I synnerhet under dåligt väderförhållande.
Aeroflot och avisning | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor