Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

Sitter på tåget till Kastrup och fick precis sms att SK909 är 3 timmar sen, tror ni jag har nån chans att bli ombokad till LH via FRA och bara bli 55 minuter sen till EWR? Eller är det bara att se fram mot en heldag på Kastrup?

En dag på Kastrup och några € rikare.

Problemet är väl att dom säkert flyger in några minuter och så blir vi bara 2:45 sena och helt utan €

Ni verkar ha kommit i luften ialla fall. Ur €€€ synpunkt ser det dock värre ut "En-Route - Delayed 177 minutes" just nu. Kul att missa på 3 minuter :D

Saknar SAS mer än det plan som står på service för ny inredning?

Dagens (17JAN2015) SK925/926 som skulle utföras av LN-RKP är visst inställd och SK909/910 är både idag och imorgon ersatta av en 343a från HiFly (CS-TQY)

P.S. SK925/926 är visst också inställt den 19JAN2015 (av tekniska anledningar).

Saknar SAS mer än det plan som står på service för ny inredning?

Dagens (17JAN2015) SK925/926 som skulle utföras av LN-RKP är visst inställd och SK909/910 är både idag och imorgon ersatta av en 343a från HiFly (CS-TQY)

P.S. SK925/926 är visst också inställt den 19JAN2015 (av tekniska anledningar).
Enligt flygvärdinnan på SK909 igår så är det för att dom är försenade med nya inredningen, enligt henne skulle vi ha flugit med det nya planet igår. Medan han som chekade in mig skrattade åt mig när jag sa att dom måste ha bytt plan och sa "det här är long haul där ändrar vi aldrig plan".

Toppen