Senaste nytt

Inställda flyg i Istanbul - hur går man tillväga?

Det är trots allt ett extremt dysfunktionellt flygbolag. Bra service i luften och i loungen, men när saker skiter sig är de ett rent helvete.

Känns som att den beskrivningen faller på flera bolag i detta forumet, men det är tyvärr ingen större surprise. Glitzig utsida men girig insida. Jag tycker dock att TK borde annonsera att "vi har billigare business priser men skiter i dig om du behöver nåt mer". Priset kvittar ju då jag köper en annonserad produkt. Well skall försöka kontakta TKs stockholmsservice och se vad svaret blir annars förlorar TK 2 kunder i ett nafs och några till i kretsen.

P.S. Sen måste TK sluta anställa gamla haggor från första världskriget som inte ens har kvar förmågan att le, skiter i allt vad en människa är värd och som (faktiskt!) gör skada i längden till sitt bolag. Nuff said.
 
Jag tycker dock att TK borde annonsera att "vi har billigare business priser men skiter i dig om du behöver nåt mer". Priset kvittar ju då jag köper en annonserad produkt. Well skall försöka kontakta TKs stockholmsservice och se vad svaret blir annars förlorar TK 2 kunder i ett nafs och några till i kretsen.
Det är väldigt naivt.
Inte ens Ryanair eller Norwegian skriver så på deras webbsidor så varför en legacy carrier ska skriva så?
 
Jag vill framföra ett STORT TACK från min far med fru från deras hotell på Bali för alla inblandade som gjorde det möjligt för dem att på ett väldigt smidigt och uppskattat sätt komma fram till och påbörja ett efterlängtat semesterfirande!

Det är första gången de flyger i business och är trots "kaoset" otroligt nöjda! Singapore Airlines (vilka jag aldrig själv flugit med) gjorde ett toppenjobb och fyllde, enligt pappa på deras champagneglas 4 gånger utan att de behövde be om det;) = bra service enligt hans mått mätt:)

Tack ska ni ha allihop! Jag kan tycka att vi bör ha 2 nya medlemmar här inom kort !
 
Last edited:
Jag vill framföra ett STORT TACK från min far med fru från deras hotell på Bali för alla inblandade som gjorde det möjligt för dem att på ett väldigt smidigt och uppskattat sätt komma fram till och påbörja ett efterlängtat semesterfirande!

Det är första gången de flyger i business och är trots "kaoset" otroligt nöjda! Singapore Airlines (vilka jag aldrig själv flugit med) gjorde ett toppenjobb och fyllde, enligt pappa på deras champagneglas 4 gånger utan att de behövde be om det;) = bra service enligt hans mått mätt:)

Tack ska ni ha allihop!
Det är i sådana situationer som forumet visar sin världsklass. Sitter man lite i en knipa brukar det alltid finnas några som hjälper till att hitta alternativ på resor.
 
Toppen