Senaste nytt

Inofficiell träff innan Diamond/Pandion event i Köpenhamn 11/10-2023

Ricci

Medlem
Jag lägger upp en tråd för en liten träff innan året SAS träff i Köpenhamn.
I år har SAS valt att ha träffen närmare centrala delarna av Köpenhamn och har någon förslag på en träff innan mötet nära eventet?
Om jag förstår det rätt så kan man ta Öresundståg relativt nära till eventet.
Practical information
Date:
11 October 2023
Time:
18:00-21:00
Place:
Langelinie Pavillonen, Langelinie 10, 2100 Copenhagen
 
Last edited:

Kris

Medlem
Japp, tar ca en kvart att promenera från Østerport. Skall själv inte vara med på eventet. Ett förslag kan vara Seaside Toldboden om det skall vara något som ligger nära (väldigt nära). Dessutom vägg i vägg med 'terminalen' till vandflyveren. Kommer förbi för en pilsner innan om jag kommer loss.
 

Ricci

Medlem
Japp, tar ca en kvart att promenera från Østerport. Skall själv inte vara med på eventet. Ett förslag kan vara Seaside Toldboden om det skall vara något som ligger nära (väldigt nära). Dessutom vägg i vägg med 'terminalen' till vandflyveren. Kommer förbi för en pilsner innan om jag kommer loss.
Bra förslag @Kris Seaside Toldboden verkar vara mycket trevligt för en öl/drink före eventet.

Någon som har andra alternativ eller när vi skall träffas på Toldboden (typ vid 16:30-17:00..) :)
 

Sir Lemon

Medlem
OT: Coolt system till eftersläppet med musik till deras julefrokost ;)
 

Attachments

  • 8A59DF8F-6ADC-4203-880A-95DD55E08738.png
    8A59DF8F-6ADC-4203-880A-95DD55E08738.png
    920,7 KB · Visningar: 154

intuition

Medlem
Oj, jag fick lite vibbar för det finns en Borgerkroen i Helsingör med anor från 1700-talet, men det ser inte ut som att de två har med varandra att göra.
Men det blir säkert bra ändå!
 
Toppen