Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff torsdagen den 24 juli kl. 17.00

David

Medlem
Mitt tåg var vid ankomst Göteborg 59 minuter försenat. Hoppas på att det avrundas till 1 timme (fast det står 60 min i reglerna) så att jag får tillbak hela biljettpriset. Kan man göra något annat är åka tåg för den vouchern, känner inte riktigt för det jst nu iaf.
rob74 Kom du fram?
 

rob74

Medlem
Mitt tåg var vid ankomst Göteborg 59 minuter försenat. Hoppas på att det avrundas till 1 timme (fast det står 60 min i reglerna) så att jag får tillbak hela biljettpriset. Kan man göra något annat är åka tåg för den vouchern, känner inte riktigt för det jst nu iaf.
rob74 Kom du fram?

Runt 01:32 klättrade jag upp från Arlanda Express mot ALFA-bussen.
Och ordinarie avgångstid från Stockholm är ju 00:30...
 

Nemo

Medlem
Nu försöker jag lämna Stockholm(...)Det roliga är ju att Arlanda Express nu är minst 20 min sent "pga banarbete"!!! Står just och pratar med en av de som ska jobba ombord och de är ju minst lika förvånade som jag.
Det är här på bc.se som du hittar den mest aktuella informationen, inte hos själva reseföretaget (i det här fallet: ArlandaExpress).
http://www.businessclass.se/forum/flygplatser/1380-strejk-trafik-varningstraden-50.html#post256485
 

Traveller

Medlem
Kul.. :)... Dessutom heter killen som kör denna buss Hans och är en av mina tidigare anställda så du lyckades bra här. Jag hade min 50 års dag den 24 och hade inga planer då jag trodde det skulle bli firande som planerat i September. Men, tydligen hade några andra planer för mig så det blev ingen träff för mig. Nu i loungen på LHR och väntar på kärran till PVG och sedan NRT.

Hur var det nu - skulle Traveller dyka upp idag?
Han verkar ju vara i faggorna, som det ser ut... ;)
 

agehall

Medlem
Kul.. :)... Dessutom heter killen som kör denna buss Hans och är en av mina tidigare anställda så du lyckades bra här. Jag hade min 5018 års dag den 24 och hade inga planer då jag trodde det skulle bli firande som planerat i September. Men, tydligen hade några andra planer för mig så det blev ingen träff för mig. Nu i loungen på LHR och väntar på kärran till PVG och sedan NRT.

Jag rättade det där stavfelet åt dig.. ;) Grattis i efterskott!
 
Toppen