Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff torsdagen den 24 juli kl. 17.00

Tidigare har Monks varit öppet tidigare än vad som står på skyltarna.
Är det stängt går jag också förbi Bishop till 17

Startsida - Trafikverket
Inte den bästa hemsidan precis, dock bästa hemsidan av de hemsidor som har någon aktuell tåginfo.
Edit kl 1523: Om man kollar på ETA för de snabbtåg från Göteborg till Stockholm som ligger före dig i kö kan du troligen räkna med att vara framme tidigast kring 1730, jag gissar dock att det blir ytterligare en timme försenat.
image.jpg

Edit kl 1623.
image.jpg

Last edited:
Har sprungit lite ärenden utan resultat. Var tvungen att stanna på Bishops vid Royal Viking för vätskekontroll.
Ses gärna! mry och Ulla är säkert på också.

Vi måste lyckats missa varandra. Jag lämnade precis för transport hemmåt då jag måste hem idag. Det var ju synd att vi missade en liten miniträff där.
Ha det så trevligt på träffen ikväll alla !

Vi måste lyckats missa varandra. Jag lämnade precis för transport hemmåt då jag måste hem idag. Det var ju synd att vi missade en liten miniträff där.
Ha det så trevligt på träffen ikväll alla !

Ajdå! Attans osis!
Får ta en öl för dig också då... :)

Vid närmare eftertanke satte den här bion fler käppar i hjulet än jag trodde. Blir ett sent kommer inte :(

Last edited:
Snart dags för kall öl, dock är detta mina första BC träff så har ingen aning hur ni ser ut så ser ni en vilsen skåning :) hojta till :)

Snart dags för kall öl, dock är detta mina första BC träff så har ingen aning hur ni ser ut så ser ni en vilsen skåning :) hojta till :)

Det är bara vi som kommer sitta i rummet direkt in till vänster på Monks så vi är rätt lätta att hitta :)
Borde få tag på BusinessClass.se vimpeln också

Toppen