Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff torsdagen den 24 juli kl. 17.00

David

Medlem
Tack för en trevlig träff! Kul att träffa gamla och nya bekantskaper!
Var 3h sen med tåget så jag checkade in 3h senare än aviserat (i onlineincheckningen) på Courtyard där en helflaska Mumm champagne väntade då jag var den första gäst som använt onlineincheckning som introducerades den 22/7. Inget jag tänker klämma ikväll men kommer nog till pass i framtiden. Även fotad och blir postad på deras officiella facebooksida - tur att man blir som bäst på kort kl 2:30 efter en rad öl och groggar! ;-)

Gonatt och på återseende!
 

rob74

Medlem
Tack alla för ikväll! Nu är det sovdags för mig. Sen utcheckning kunde bara fixas till kl 13 imorgon. Dessutom försökte jag få en vettig förklaring till att vi inte släpptes upp till Royal Viking Skybar en timme innan stängning. Och den förklaringen kunde ju ingen av oss förstå, så det får ju deras chef ta och tugga vidare på, efter det att vi gav våra synpunkter. Men det är ju säkert en del i ett av detta fantastiska landet Sveriges försök att få landets befolkning att ha det lite tråkigare så här i sommarglädjen. ;)
 
Last edited:

palmen

Moderator
Tack för igår, trevligt med lite nya ansikten. Väldigt svalkande att kunna sitta ute på kvällen efter att vi lämnat Monks :)
 

telelina

Medlem
Som vanligt jättetrevligt! Kul att träffa alla igen och roligt att se nya ansikten med. :) Dagens prestation var att komma upp ur sängen. ;) Det var ju dock kul att ha en liten egen "ölprovning" med Magino och personalen.
Kvällens stora fråga var ju vad man gör med 35k USDM. Köp mer sa alla, men jag ville ju nolla kontot. Gör en Asienresa eller åkt till Dubai var tipsen. Och nolla kontot med det. Tänkte att det måste finnas ett bättre sätt. Sen kom Dr. Miles och sa köp! (Fixa totalt 80k sa han det ger bra möjligheter). Nu har alltså experten uttalat sig och rådet blev: Köp. :)
 
Tack för en trevlig träff! Blev lite tidig hemgång för min del, men behöver ork att valla runt brorsan från Jämtland några dagar i storstaden så fick bli så :)
 

Magnus_K

Medlem
Tack för en trevlig kväll och roligt att träffa er alla!
Vågar erkänna att jag var lite trött när jag skulle till Arlanda imorse (06:30)
Resultatet av detta var att man fick gå från utrikesterminalen till inrikes :)
 

mry

Medlem
Vi tappra som körde på hela natten kändes det som. David lämnade oss vid 2 tiden och Jag, Ulla och rob74 kom väl till hotellet vid halv 4. Vad de resterande 3 (2 bc medlemmar iaf, vet inte om hon som bodde i London är medlem?) hittade på efter det vet vi inte, men vill de berätta när de vaknar får de väl göra det ;)

Tack för en trevlig kväll när man fick träffa några nya ansikten, även om jag inte kommer ihåg några namn så vet jag att det var några nya iaf ;)

Jordgubbar och mjölk till frukost här på Radisson blu royal viking var gott för ett tag sen, synd att de inte hade glass med dock.

Nu återstår bara frågan, när tänker Ulla vakna?
 

rob74

Medlem
Nu försöker jag lämna Stockholm.... Ska sova på Arlandia-Radisson inatt. Det roliga är ju att Arlanda Express nu är minst 20 min sent "pga banarbete"!!!
Står just och pratar med en av de som ska jobba ombord och de är ju minst lika förvånade som jag.

Ping David
 
Toppen