Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 16 juni 2018 kl. 16.00 --

palmen

Moderator
Väldigt lite öl på det öleventet!
Mer fokus på bra mat än öl. Hade ju ingen aning om vad det var förutom att det var Heineken som bjudit in till middag.
20180616_220158.jpg
20180616_210850.jpg
20180616_232452.jpg
 

Taggen

Medlem

NotRyan

Medlem
Kapa inte denna tråd nu @palmen och pumpa in reklam för Heineken. De verkar inte gå så bra för dem ändå. Av att döma av matbilderna så har de knappt råd med tallrikar då ni tvingades äta från gatsten och pinnar de plockat i skogen. ;)
Jag är också orolig för att @palmen håller på att förstöra sitt varumärke. Jag menar Heineken liksom... ;)
 

palmen

Moderator
Kapa inte denna tråd nu @palmen och pumpa in reklam för Heineken. De verkar inte gå så bra för dem ändå. Av att döma av matbilderna så har de knappt råd med tallrikar då ni tvingades äta från gatsten och pinnar de plockat i skogen. ;)
Jag kan ju säga så här, jag har bojkottat holländska produkter sedan 2012 då det varit möjligt. I just detta fall gjorde jag ett undantag och släppte på min blockad och det är inget jag ångrar.
Heineken är ju ingen öl jag normalt skulle betala för (jo jag köpte några inne på stadion då det var det enda som fanns). Men Heineken 0.0 var faktiskt förvånansvärt bra, helt klart bland det bästa jag druckit i ölväg utan alkohol.

Jag håller med om att det inte blev ett ölevent av det hela, men inbjudan var som sagt från Heineken och viste bara att det skulle vara 10 rätter mat. Vi alla utgick ifrån att vi skulle testa öl till olika maträtter eller något liknande. Vi hade ju helt fel om det mesta som vi hade föreställt oss. Vem äter en 10-rätters i en barrack på Summerburst? Det är inget som ens var något man kunde tänka sig.
 

Nikje

Medlem
Kapa inte denna tråd nu @palmen och pumpa in reklam för Heineken. De verkar inte gå så bra för dem ändå.
Mer OT:
Om Heineken får motsvarande förtjänst som Summerburst på drickat kan det gå lite bättre nu, 70:- för 33 cl i PET-flaska... Inte omöjligt att trigga en Amex-voucher på en kväll eller två om man går loss på skumpan!:D
20180601_204043.jpg

Ibland har Stockholm dessutom haft högre priser än Göteborg..
 
Toppen