Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 16 juni 2018 kl. 16.00 --

NotRyan

Medlem
Anmälda hittills. Vi har plats för fler så anmäl er om ni har möjlighet :)

Kommer:

NotRyan
palmen
Taggen

Kanske:
agehall
AABack2ARN
 

palmen

Moderator
Måste nedgradera till Kommer inte.
Fick en inbjudan till ett "öl-event" jag inte kunde tacka nej till som börjar vid 14. Ingen aning om hur länge det håller på men kommer vi tillbaka till Stan så kanske jag möte rupp senare under kvällen.
 

palmen

Moderator
Måste nedgradera till Kommer inte.
Fick en inbjudan till ett "öl-event" jag inte kunde tacka nej till som börjar vid 14. Ingen aning om hur länge det håller på men kommer vi tillbaka till Stan så kanske jag möte rupp senare under kvällen.
Får nog ändra mig igen, sätt upp mig på att vara "trolig eftersläntrare". Eventet skulle bara hålla på ca 2,5-3h så jag försöker dyka upp efter det. Kommer dock inte att äta middag då det ska avklaras under eventet.
 

palmen

Moderator
Och nu får jag ändra mig igen, tydligen skulle det inte vara klockan 14 utan klockan 20. Jag lär med andra ord dyka upp i början på kvällen men ska i vilket fall inte äta och får röra på mig senast 18:30 troligtvis
 
D

Deleted member 4140

Guest
Söder är det faktiskt inget fel på(givetvis är Vasastan bättre men det säger ju sig själv), Visst lite konstiga människor lite här och var men de ställer inte till med några problem så länge man inte käftar med de.
Gillar inte fotboll så Hammarby supportrarna stör mig inte det minsta.

Blir en Kanske på mig, bor någon minut från Made in Sweden men har lite saker som behöver tas itu med.
 
Toppen