Trevligt som vanligt! Synd att man missat så många träffar senaste året bara.
Mer fokus på bra mat än öl. Hade ju ingen aning om vad det var förutom att det var Heineken som bjudit in till middag.
Visa bifogad bild 76698
Visa bifogad bild 76699
Visa bifogad bild 76700
Jag är också orolig för att @palmen håller på att förstöra sitt varumärke. Jag menar Heineken liksom...Kapa inte denna tråd nu @palmen och pumpa in reklam för Heineken. De verkar inte gå så bra för dem ändå. Av att döma av matbilderna så har de knappt råd med tallrikar då ni tvingades äta från gatsten och pinnar de plockat i skogen.![]()
Dom finns redan på InstagramJa, tanken var nog att bilderna skulle upp på Instagram-kontot istället.![]()
Jag kan ju säga så här, jag har bojkottat holländska produkter sedan 2012 då det varit möjligt. I just detta fall gjorde jag ett undantag och släppte på min blockad och det är inget jag ångrar.Kapa inte denna tråd nu @palmen och pumpa in reklam för Heineken. De verkar inte gå så bra för dem ändå. Av att döma av matbilderna så har de knappt råd med tallrikar då ni tvingades äta från gatsten och pinnar de plockat i skogen.![]()
Mer OT:Kapa inte denna tråd nu @palmen och pumpa in reklam för Heineken. De verkar inte gå så bra för dem ändå.