Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

MWi

Medlem
dce989e9025d21a773c76a55b16782cc.jpg


En bar på flygplatsen där de häller upp lokal öl som man får ta med på burk, var bara tvungen att köpa trots det saftiga priset.
 

Brandten

Medlem
En oförglömlig resa för alla involverade, inklusive mig själv. Ena tjejen i bandet verkade rätt intresserad av det här med att bli Diamond för att få gratis dricka så vem vet, de kanske följer med på nästa MR också?
Ja hon hade verkligen mått bra av ett EBD med möjlighet för ÄNNU mer dricka...
 
  • Gilla
Reactions: MWi

palmen

Moderator
dce989e9025d21a773c76a55b16782cc.jpg


En bar på flygplatsen där de häller upp lokal öl som man får ta med på burk, var bara tvungen att köpa trots det saftiga priset.
Vad kostade burken? Kallas crowler och är rätt vanligt i USA på bryggerier. Man går dit och de fyller en burk direkt från något av faten och sätter på lock, säljs ofta i 1 liters burkar och priserna helt ok (typ samma som att köpa och dricka på plats).
 

MWi

Medlem
Vad kostade burken? Kallas crowler och är rätt vanligt i USA på bryggerier. Man går dit och de fyller en burk direkt från något av faten och sätter på lock, säljs ofta i 1 liters burkar och priserna helt ok (typ samma som att köpa och dricka på plats).
Den kostade ca $10 den här var i halvlitersformat gillade formatet och jättekul att kunna köpa det på flygplatsen. Kanske något man kan komma att se i Finland nu är de börjat lätta på gårdsförsäljning mm.
 
Kan också bjuda på lite bilder! Dock sparar jag de mer... komprometterande bilderna... för mig själv.

IMG_0308.jpg
LN-RKS @ ARN

IMG_0282.jpg
Crew Photo

IMG_0285.jpg
Första omgången

IMG_0289.jpg
Riggande av ljud

IMG_0297.jpg
Man ser mycket på konserten...

IMG_0299.jpg
Någonstans bland alla pixlar finns Mr Kim

IMG_0303.jpg
Landning på AUS 35L

IMG_0307.jpg
Någonstans i Norge
 
Toppen