Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Om det finns ett intresse så skulle jag kunna skriva ut "id-kort" taggar till ni som ska åka
Har kort över sen annat jobb förut.
In världens bästa kvalitet och korten mår bäst av att få va i en id ficka men kan ju vara kul om alla har liknande på hand bagaget.
Gjort ett förslag snabbt, kan ju korrigeras som herrarna vill.

Hahaha.. detta vill jag ha!! Grymt bra initiativ!

Om det finns ett intresse så skulle jag kunna skriva ut "id-kort" taggar till ni som ska åka
Har kort över sen annat jobb förut.
In världens bästa kvalitet och korten mår bäst av att få va i en id ficka men kan ju vara kul om alla har liknande på hand bagaget.
Gjort ett förslag snabbt, kan ju korrigeras som herrarna vill.

Om det är någon som har ork att fixa Taggar, t-Shirts , muggar eller annat kul relaterat till detta galna upptåg så är vi nog många som är på :)

här går det att beställa ....
vet inget om sidan googlade bara..

Remove Before Flight Keyring

Trevligt! Vilka platser har du valt?

Inga... I min iver att landa biljetterna gjorde jag misstaget att följa resebyråns instruktioner och skriva in båda mina förnamn i bokningen. SAS kan därför inte koppla biljetterna till mitt eurobonuskonto eftersom namnen inte matchar. Så jag får ta den plats som blir över :confused:

Inga... I min iver att landa biljetterna gjorde jag misstaget att följa resebyråns instruktioner och skriva in båda mina förnamn i bokningen. SAS kan därför inte koppla biljetterna till mitt eurobonuskonto eftersom namnen inte matchar. Så jag får ta den plats som blir över :confused:

Ring SAS

Har ringt diamondsupporten en gång redan. Fick då till svar att de inte kunde lägga till eurobonusnummer, de kunde inte ändra namnet (hänvisade till resebyrån) och de kunde inte välja platser åt mig för systemet skulle kräva betalning. Har supporten rätt i detta fall?

Har ringt diamondsupporten en gång redan. Fick då till svar att de inte kunde lägga till eurobonusnummer, de kunde inte ändra namnet (hänvisade till resebyrån) och de kunde inte välja platser åt mig för systemet skulle kräva betalning. Har supporten rätt i detta fall?

Har gjort samma grej, lösningen var att gå in på SAS sida och ändra namnet i Eurobonusprofilen.

Jag heter Namn Tilltalsnamn Efternamn.
Jag brukar till USA boka i den följden, men hade problem med mappning mot Eurobonus.

Nu har jag ändrat hos Eurobonus till Namn tilltalsnamn Efternamn. Efter ändringen gick det boka plats.

Namnet ändras på ca en dag hos Eurobonus, du får ladda upp bild på pass lr körkort som styrker informationen

Har gjort samma grej, lösningen var att gå in på SAS sida och ändra namnet i Eurobonusprofilen.

Jag heter Namn Tilltalsnamn Efternamn.
Jag brukar till USA boka i den följden, men hade problem med mappning mot Eurobonus.

Nu har jag ändrat hos Eurobonus till Namn tilltalsnamn Efternamn. Efter ändringen gick det boka plats.

Namnet ändras på ca en dag hos Eurobonus, du får ladda upp bild på pass lr körkort som styrker informationen

Tack för infon! Ja, det borde lösa problemen med denna bokning. Har dock 12 andra bokningar inom den närmaste månaden som står på Tilltalsnamn Efternamn. Antar att det blir strul med dem bokningarna då. Tror att det får stå kvar oförändrat, det viktigaste är att jag får in poängen i efterhand :). Lite tråkigt dock att missa möjligheten till CU.
Har lyckats placera mig på 51C på väg ut iaf, den var gratis.

Se mina tidigare inlägg om detta.. blev totalknas men efter tre HUACA så fick jag en bra sas-agent som seatade mig (trots att de andra 2 ej kunde).

Toppen