Tonton
Medlem
Slutet gott allting gott! Vaknade upp till en bokningsbar retur AUS-ARN-OSL, så nu kan ni addera ytterligare en diamond till denna MR![]()
Trevligt! Vilka platser har du valt?
Slutet gott allting gott! Vaknade upp till en bokningsbar retur AUS-ARN-OSL, så nu kan ni addera ytterligare en diamond till denna MR![]()
Om det finns ett intresse så skulle jag kunna skriva ut "id-kort" taggar till ni som ska åka
Har kort över sen annat jobb förut.
In världens bästa kvalitet och korten mår bäst av att få va i en id ficka men kan ju vara kul om alla har liknande på hand bagaget.
Gjort ett förslag snabbt, kan ju korrigeras som herrarna vill.
![]()
Om det finns ett intresse så skulle jag kunna skriva ut "id-kort" taggar till ni som ska åka
Har kort över sen annat jobb förut.
In världens bästa kvalitet och korten mår bäst av att få va i en id ficka men kan ju vara kul om alla har liknande på hand bagaget.
Gjort ett förslag snabbt, kan ju korrigeras som herrarna vill.
![]()
Trevligt! Vilka platser har du valt?
Inga... I min iver att landa biljetterna gjorde jag misstaget att följa resebyråns instruktioner och skriva in båda mina förnamn i bokningen. SAS kan därför inte koppla biljetterna till mitt eurobonuskonto eftersom namnen inte matchar. Så jag får ta den plats som blir över![]()
Ring SAS
Har ringt diamondsupporten en gång redan. Fick då till svar att de inte kunde lägga till eurobonusnummer, de kunde inte ändra namnet (hänvisade till resebyrån) och de kunde inte välja platser åt mig för systemet skulle kräva betalning. Har supporten rätt i detta fall?
Har gjort samma grej, lösningen var att gå in på SAS sida och ändra namnet i Eurobonusprofilen.
Jag heter Namn Tilltalsnamn Efternamn.
Jag brukar till USA boka i den följden, men hade problem med mappning mot Eurobonus.
Nu har jag ändrat hos Eurobonus till Namn tilltalsnamn Efternamn. Efter ändringen gick det boka plats.
Namnet ändras på ca en dag hos Eurobonus, du får ladda upp bild på pass lr körkort som styrker informationen
Inga... I min iver att landa biljetterna gjorde jag misstaget att följa resebyråns instruktioner och skriva in båda mina förnamn i bokningen. SAS kan därför inte koppla biljetterna till mitt eurobonuskonto eftersom namnen inte matchar. Så jag får ta den plats som blir över![]()