Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Nu tror jag att det kommer slinka ut ett par gånger under ditresan att många avser flyga med samma maskin hem.
Hade dock varit så otroligt sjukt i det fall att ingen i crew visste; Alla BC'are lyckades välja exakt samma platser på vägen tillbaka; Och någon/några av crew åkte med maskinen tillbaka.. :eek:o_O:D
Risken är väl stor att crew dit kommer resa hem som passagerare? Crew på hemresan har nog spenderat helgen i Austin efter att ha blivit lämnade där när flighten innan helgen åker hem tom?

Eller annan kombo, det kan ju inte bli samma crew.

Last edited:
Risken är väl stor att crew dit kommer resa hem som passagerare? Crew på hemresan har nog spenderat helgen i Austin efter att ha blivit lämnade där när flighten innan helgen åker hem tom?

Eller annan kombo, det kan ju inte bli samma crew.
Jo, var ett högst hypotetiskt scenario som hade varit väldigt kul.. :) Förstår att de såklart med största sannolikhet inte kommer åka med som arbetande på flighten tillbaka. "Haaar.. inte vi.. setts förrut? - Näe, det tror jag minsann inte???" :rolleyes:

Helt klart avundsjuk och hade jag gärna åkt men ”tyvärr” har jag grabbarna dessa dagar även om det hade varit sjukt kul att äntligen fått träffa så många som faktiskt är galnare än en själv när det kommer till att flyga :)

Har trygghansa en generisk gräns på två timmar mellan flygen om man bokar flyg på olika biljetter och missar det senare?

NÄR DU MÅSTE HA PÅBÖRJAT ANSLUTNINGSRESAN
Du måste ha påbörjat anslutningsresan i så god tid att du under normala förhållanden
ankommer till flygplats eller motsvarande senast två timmar före avgång.

Du måste planera in att ankomma minst två timmar innan avgång. Och dom skriver bara flygplats och inte checkin...

Toppen