Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Tack, låter bra :)

Jag håller på och fyller i min ESTA nu och undrar vad ni andra skriver för adress i USA? Vill helst undvika trubbel med tanke på den korta tiden mellan flighterna...
Jag kryssade i transfer och lämnade address blankt, jag fyllde däremot i APIS i bokningen med transfer till Stockholm som SAS föreslog. Min blev godkänd på max 2 timmar.

Har ni koll på hur många utrikesplan som landar vid 18-tiden i Austin dvs hur lång kö det kan tänkas vara i immigrationen när ni landar?
Inte många igår (måndag) iallafall.
f0fb0a0c3ebe92d12c70840f870fa5e1.jpg
5eb8edee0c20dad633213a6e4b4f67d4.jpg
9349fb43068027d20131d338809e1091.jpg

Nu kan väl detta ändras under just denna tidsperiod. Det är ju inte så att SAS hittat på denna rutt bara för att vi skall kunna göra en MR utan snarare för att det finns ett behov av ta sig dit ;)

Och då kan ju andra flygbolag kommit på samma sak och därmed kan det helt enkelt vara mer internationella flyg just då?

Om vi blir många (vilket vi verkar bli). Finns det någon chans i världsrymden att vi typ kan få sitta kvar ombord, nä inte riktigt men slippa immigration genom att hålla oss vid gate eller liknande? Måste ju vara första flighten för SAS där SÅ många gör MR samtidigt?

Om vi blir många (vilket vi verkar bli). Finns det någon chans i världsrymden att vi typ kan få sitta kvar ombord, nä inte riktigt men slippa immigration genom att hålla oss vid gate eller liknande? Måste ju vara första flighten för SAS där SÅ många gör MR samtidigt?
Jag tror det fanns en Prag resa för några år sedan som var helt tokig..

Nu tror jag att det kommer slinka ut ett par gånger under ditresan att många avser flyga med samma maskin hem.
Hade dock varit så otroligt sjukt i det fall att ingen i crew visste; Alla BC'are lyckades välja exakt samma platser på vägen tillbaka; Och någon/några av crew åkte med maskinen tillbaka.. :eek:o_O:D

Toppen